BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Dom 4 och 3. Dina?
Huu hoppas de inte blir nått mer
Vad kul, hur gamla är dina barn?
Flytningarna har fortsatt av och till men det är oerhört lite så jag är inte jätteorolig. Men klart man undrar
Hej! Jag har haft så sjukt ont i de 3 senaste eftermiddagarna/kvällarna. Det gör ont högtvupp i magen och känns som att det bränner. Det gör aven att jag blir illamående, skakig och kallsvettig. Det enda som hjälper (kortsiktigt) är att ligga platt på rygg och försöka sova bort tiden.
BM trodde det var förstoppning eller magkatarr. Förstoppning kan kanske stämma även om det inte är helt stopp. Magkatarr har jag aldrig haft förut men det kanske också är möjligt. Någon som har/haft något liknande.
Haft magkatarr i minst 15år. Även konstaterad sådan med kamera nerförd. Mitt gör ont nedre delen av bröstbenet, där bröstkorgen delar sig precis. Hjälper att kuta ihop för mig eller tabletter receptfritt.
De kan uppkomma av fet å stark mat, inklusive stress.
Hej! Jag har haft så sjukt ont i de 3 senaste eftermiddagarna/kvällarna. Det gör ont högtvupp i magen och känns som att det bränner. Det gör aven att jag blir illamående, skakig och kallsvettig. Det enda som hjälper (kortsiktigt) är att ligga platt på rygg och försöka sova bort tiden.
BM trodde det var förstoppning eller magkatarr. Förstoppning kan kanske stämma även om det inte är helt stopp. Magkatarr har jag aldrig haft förut men det kanske också är möjligt. Någon som har/haft något liknande.
Haft magkatarr i minst 15år. Även konstaterad sådan med kamera nerförd. Mitt gör ont nedre delen av bröstbenet, där bröstkorgen delar sig precis. Hjälper att kuta ihop för mig eller tabletter receptfritt.
De kan uppkomma av fet å stark mat, inklusive stress.
Kroppen försöker lösa förstoppningen själv genom mycket vätska, därav kan man uppleva att man är kass oxh har diarrér när man egentligen är förstoppad. Det som har funkat bäst för mig vid förstoppning är regelbundet inolaxol på morgonen som har balanserat upp tarmarna. ;)
Tack för tipset! Om inte fiberrik mat och mycket vatten hjälper så kanske jag testar inolaxol eller något liknande. Jag vägrar att ha sådär ont i flera dagar/veckor.
'Undrar också vad de är
För
Facebookgrupp??:)
Skriv t mig vad du heter å hur din profilbild på Facebook ser ut så bjuder jag in dig ![]()
'Undrar också vad de är
För
Facebookgrupp??:)
Vem ska man fråga för att komma med i Facebook gruppen?
Hej! Om jag går efter grav-appen s har jag precis gått in i v7 och är beräknad 17 januari. Är 25 år och det är första barnet. Har inte ringt MVC ännu men tänkte göra det imorgon det kanske är dags??