BF januari - 17
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Hej!
Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.
Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!
????
Finns det något Facebook-grupp? Vet någon hur man skapar en?
Fråga! Hur gör ni som är under 30 med kub. Kub eller inte kub? Hur resonerar ni? ????
Jag kanske är lite dum men vad är KUB och nipt(?) test som det skrivs om. Jag är 25 år och det är första barnet så har inte hört talas om det innan :)
Fråga! Hur gör ni som är under 30 med kub. Kub eller inte kub? Hur resonerar ni? ????
Har också fått dessa kramper 2 ggr som jag skrev tidigare men de har gått över av sif självt och inte hänt något mera men såklart blir man lite orolig. Längtar som en tok efter RUL så man får se så allt är bra!
Jag är i v 10. Fick ordentlig kramp igårkväll också när jag reste mig från toan (exakt samma känsla) och ja. Eftersom jag var hemma slängde jag mig på soffan och började gråta och var ordentligt orolig. Men så länge jag inte får en blödning försöker jag intala mig själv att allt är normalt!
Har ni här i gruppen berättat för era närmaste ännu om graviditeten? Vilken vecka berättade ni i? Vi tänkte eventuellt berätta på midsommarafton för då är våra familjer samlade, jag är då i v 11 (10+3)
Så kul, nästan samma BF :)
Mår illa och är otroligt trött på kvällarna. Så jag hoppas allt är som det ska. Längtar till semestern nu, både för att man kan vila mer och för att illamåendet förhoppningsvis går över inom några veckor. Hur mår du?
Jag är i v 10. Fick ordentlig kramp igårkväll också när jag reste mig från toan (exakt samma känsla) och ja. Eftersom jag var hemma slängde jag mig på soffan och började gråta och var ordentligt orolig. Men så länge jag inte får en blödning försöker jag intala mig själv att allt är normalt!
Har ni här i gruppen berättat för era närmaste ännu om graviditeten? Vilken vecka berättade ni i? Vi tänkte eventuellt berätta på midsommarafton för då är våra familjer samlade, jag är då i v 11 (10+3)
Lyckan är total, fick se ett litet gryn på VUL och hjärtat pumpade på så fint! Blev tillbakaflyttad 3 dar mot min gissning och ÄL test och är nu i v. 6+6.
Ang kub, jag är själv 26 och känner att det känns lite överdrivet att oroa sig för downs, jag vet inte heller om jag skulle fixa abort om det visade på avvikelse. Enda anledningen i så fall är ju för att få göra ytterligare ett ultraljud, har inte riktigt bestämt mig än...