• Jossaaan

BF januari - 17

Hej!

Jag och min sambo ska ha barn i januari 2017. Längtar så. Är i vecka 4 nu. Har haft en nidblödning.

Någon mer som ska ha? Vore kul att följas åt!

????

• Svar på tråden BF januari - 17
  • Emsan91
    Fizzybubble skrev 2016-05-24 11:36:03 följande:

Kunde dom se bra på dig? Vilken vecka kommer du va i? Jag är då i v 8(7+0) eller 7(6+2)

Har du gjort ditt ultraljud ännu??
  • Qaroliine
    AG11 skrev 2016-05-26 08:20:03 följande:
    Dom 4 och 3. Dina?
    Huu hoppas de inte blir nått mer
    Jag blöder än, men inte mkt. Var på vul idag och allt såg perfekt utHjärta
    Mina är 5,5 år och 16 mån!
    Tilde 101221 Juni 150119
  • Emsan91

Idag är exakt alla mina gravsymptom borta... ultraljud om en vecka känns väääääääldigt långt bort.

• Lizzie09
    Emsan91 skrev 2016-05-27 15:34:15 följande:

Idag är exakt alla mina gravsymptom borta... ultraljud om en vecka känns väääääääldigt långt bort.

Är lite samma här! Mina bröst har gjort sjukt ont sedan plusset men idag känns dom knappt nånting. Fick dessutom lite rosa flytning på pappret när jag torkade mig imorse. Är så jädrans nojig nu.. Har ett ultraljud på onsdag och jag är redan inställd på att det kommer vara kört... Vilken vecka är du i?
  • Emsan91
    Lizzie09 skrev 2016-05-27 16:02:34 följande:

Är lite samma här! Mina bröst har gjort sjukt ont sedan plusset men idag känns dom knappt nånting. Fick dessutom lite rosa flytning på pappret när jag torkade mig imorse. Är så jädrans nojig nu.. Har ett ultraljud på onsdag och jag är redan inställd på att det kommer vara kört... Vilken vecka är du i?

Åh.. inget blodliknande här ännu iaf men nojar ändå vet inte vilken vecka jag är i. Borde vara i ca v 7. Dudå?
  • Lizzie09
    Emsan91 skrev 2016-05-27 16:19:27 följande:
    Åh.. inget blodliknande här ännu iaf men nojar ändå vet inte vilken vecka jag är i. Borde vara i ca v 7. Dudå?
    Ja man gör ju det :/ Det är ju jättevanligt att blöda lite grann i en graviditet utan att det är någon fara, men ändå tänker man ju det värsta. Det rosa jag haft på pappret under dagen syns knappt, men man vet ju aldrig om det blir mer.. Hade ett ma för Exakt ett år sedan, vill verkligen inte gå igenom det igen.. Jag är i vecka 8
  • Emsan91
    Lizzie09 skrev 2016-05-27 17:40:16 följande:

Ja man gör ju det :/ Det är ju jättevanligt att blöda lite grann i en graviditet utan att det är någon fara, men ändå tänker man ju det värsta. Det rosa jag haft på pappret under dagen syns knappt, men man vet ju aldrig om det blir mer.. Hade ett ma för Exakt ett år sedan, vill verkligen inte gå igenom det igen.. Jag är i vecka 8

Jag hade också ett ma för ungefär ett år sedan. Därför man nojar lite extra tror jag.. :-/ hade också precis innan det ett mf.. så hoppas ju verkligen på detta lilla gryn!
  • thecoc

Är det inte normalt att gravsymtomen går lite upp och ned? Jag tycker att mina symtom också har lugnat sig lite senaste dagarna (v. 5+3), tidigare var jag t.ex. extremt törstig men det har gått över. Fast det förstås, brösten är ju konstant ömma. Jag blir nästan frustrerad att jag inte har tydligare symtom, det skulle kännas tryggare! Ska tjata till mig ett UL nästa vecka hos barnmorskan så att jag får se om det verkligen finns nåt där. 

• AG11

Underbart! Jag var på vul igår också, :) såg bra ut å ska tillbaka om 1,5v för å semin hjärtat slår. Nu skulle vi konstatera att de satt i livmodern. 6+0 idag

Qaroliine skrev 2016-05-27 13:41:46 följande:

Jag blöder än, men inte mkt. Var på vul idag och allt såg perfekt ut

Mina är 5,5 år och 16 mån!

♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Flicka född 130211 °☆♥
  • sharah

Hallå! 25 januari säger appen att det ska bli av :)

Vecka 5+2 är jag i.

Men jag har haft små blödningar i tre dagar. Inte några mängder men ändå så det syns. Tänkte att jag skulle boka in ett vul om någon vecka för att kolla att allt är ok.

Grattis till er alla som plussat :)

Svar på tråden BF januari - 17