BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej! Kan man vara med här? Väntar tredje barnet, BF 12/1 :) Har en son på 12 år och en dotter på 7 år :)
stressa inte, vecka 30 här och vi har lite kläder iag o beställt en vang...köpte lite grejer igår på ikea (tvättlappar o sånt men Inga stora grejer) och ska flytta nästa vecka.. en kompis I vecka 19 har precis allt och hela rummet till bebisen är färdigt, hon har t.o.m. bröstpump ... alla är olika:) man klarar sig och det finns mycket tid kvar:)
hur går det för er annars? Njuter ni eller börjar det bli jobbigt?
Jag känner att fram tills v29 var det lugnt o sedan blev det bara tugnt, lite foglossning på gång, ont I ryggen, orkar inte så mycket längre och nu är det svårt att somna för barnet är helt vilt på nätterna .. 10 veckor kvar.. man får se vad som hander med *jag ska jobba fram tills BF* då haha
hur går det för er annars? Njuter ni eller börjar det bli jobbigt?
Jag känner att fram tills v29 var det lugnt o sedan blev det bara tugnt, lite foglossning på gång, ont I ryggen, orkar inte så mycket längre och nu är det svårt att somna för barnet är helt vilt på nätterna .. 10 veckor kvar.. man får se vad som hander med *jag ska jobba fram tills BF* då haha
Hej! Kan man vara med här? Väntar tredje barnet, BF 12/1 :) Har en son på 12 år och en dotter på 7 år :)