BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Nån som varit på sin glukosbelastning än? Jag hade min i morse, halsbrännan efteråt var inte nådig.. rekommenderar att ni tar med en halv citron att pressa i, som min bm sa att jag skulle, det smakade iaf mer som saft på det sättet.
5,3 hade jag två timmar efter sockerlösning, så det känns jätteskönt. Värdet innan sockerlösning (fastande) kollade de aldrig.
Så glad att jag slipper äta LCHF för det haaatar jag.
Nu har jag vart på samtal ang att få snitt. Så nu är det klappat å klart! Får väl tid en vecka innan bf för snitt.
Nu har jag vart på samtal ang att få snitt. Så nu är det klappat å klart! Får väl tid en vecka innan bf för snitt.
Ursäkta om jag frågar något privat nu men varför ville ni göra snitt?
Ursäkta om jag frågar något privat nu men varför ville ni göra snitt?
Jag har inget val. Gjorde akutsnitt med dottern -11 då jag fick havandeskapsförgiftning och sedan blev det ett katastrofsnitt med sonen -13 när ärret på livmodern brast i värkarbetet. Så därför får jag inte föda vaginalt.
Åh vad skönt att du fått det beviljat
Vad frågade dom dig för frågor?
Var dom negativa till att du ville ha snitt?
Var du tvungen att tjata till dig det?
Jag väntar på att få en tid till Aurora men är orolig att dom inte ens kommer lyssna på mig.. :-/