BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Jag är osäker för jag vet inte hur kroppen påverkas av det, jag har aldrig tagit vaccin mot influensa..
Och sen är det väl bättre att kroppen får utsättas för de och klara av viruset?
Vattenavgång igår em ligger inlagd på BB-hatar sjukhus vill hem inte sovit en blund i dessa så osköna sjukhussängar!
Vattenavgång igår em ligger inlagd på BB-hatar sjukhus vill hem inte sovit en blund i dessa så osköna sjukhussängar!
I lördags fick vi hem våran barnvagn å babyskyddet. Nu om nåt är det mycket mer verkligt ju!
Det är allt kul att provköra den å nu längtar man något enormt mycket ju
I lördags fick vi hem våran barnvagn å babyskyddet. Nu om nåt är det mycket mer verkligt ju!
Det är allt kul att provköra den å nu längtar man något enormt mycket ju
Man får ta infektionsprover UL görs steril gynundersökning får två sprutor med 12 h mellanrum för lungmognad kortison antibiotika Ery-Max i 10 dgr utskrivet.
Utifrån status individuellt egentligen sängläge oftast men i mitt fall har inga värkar haft graviditeter med vattenavgång två gånger tidigare kan man få bli utskriven ta prover varannan dag vi bor granne med VC och TUL mer regelbundet sen kan man aldrig veta utgången när bebis föds tidigare lär det ju bli men vill ha kvalité min graviditet mitt val.
Vad mysigt! Vilken barnvagn valde ni?
Vi velat fortfarande mellan bugaboo cameleon, buffalo och cybex priam. Tänkte chansa och beställa barnvagn i mellandagarna (hoppas på lite rea!) så förhoppningsvis har vi bestämt oss tills dess.