BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej! Kan man vara med här? Väntar tredje barnet, BF 12/1 :) Har en son på 12 år och en dotter på 7 år :)
Hej! Kan man gå med här? Har bf den 16 januari med första barnet och är 20 år :D
Hej! Kan man gå med här? Har bf den 16 januari med första barnet och är 20 år :D
hur går det för er annars? Njuter ni eller börjar det bli jobbigt?
Jag känner att fram tills v29 var det lugnt o sedan blev det bara tugnt, lite foglossning på gång, ont I ryggen, orkar inte så mycket längre och nu är det svårt att somna för barnet är helt vilt på nätterna .. 10 veckor kvar.. man får se vad som hander med *jag ska jobba fram tills BF* då haha
Jag njuter inte alls av detta haha
Spydde dom första 9 veckorna och en vecka efter jag slutade spy började foglossningen och i vecka 16 började sammandragningarna som har blivit hemska nu dom sista veckorna så jag kan varken sitta,sova, stå eller ligga utan att få en :/
Så jag har varit sjukskriven nästan hela graviditeten och nu börjar min livmodertapp ge upp så blir läkarbesök typ varannan vecka :/
Nä nu vill jag bara att han ska komma ut så man kan bli lite människa igen :p
Spydde dom första 9 veckorna och en vecka efter jag slutade spy började foglossningen och i vecka 16 började sammandragningarna som har blivit hemska nu dom sista veckorna så jag kan varken sitta,sova, stå eller ligga utan att få en :/
Så jag har varit sjukskriven nästan hela graviditeten och nu börjar min livmodertapp ge upp så blir läkarbesök typ varannan vecka :/
Besök hos bm idag resulterade i att bebisen hjärtljud lät kanon fint. Å SF måttet såg bra ut.
MEN glukosvärdet var för högt idag så på måndag blir det en glukosbelastning. Fyyyyyy.
Å mitt järnvärde har sjunkit från 116 till 113 så det måste jag försöka få upp mer. Lite mer viktigare också å få upp det när man ska göra snitt..
Nä de är verkligen ingen dans på rosor haha fy detta är de värsta jag har varit med om men de är bara att bita ihop för man får ju något väldigt väldigt fint utav de :)
Ja jag har haft turen med att få de extrema av allt haha :p
Om tappen har minskat med bara 2 millimeter nästa gång jag undersöks blir jag inlagd med dropp eller något för att han inte ska ploppa ut redan så de är sängläge som gäller för mig nu :/
Åh fy vad jobbigt
Det är verkligen inte lätt att vara gravid..
När är du beräknad att föda då?