BF Januari 2017
Förresten hur funkar det efter RUL? Får man lapp från sin barmorska och har ett besök där? När fick ni moderskapsintyg osv.?
Någon som har redan skickat in grejer till försäkringskassan om föräldrapenning?
Förresten hur funkar det efter RUL? Får man lapp från sin barmorska och har ett besök där? När fick ni moderskapsintyg osv.?
Någon som har redan skickat in grejer till försäkringskassan om föräldrapenning?
Gjorde rul idag. Blev framflyttad 11 dagar så nu är BF 24januari. Hade ju bara mf att gå efter å blev snabbt gravid efter det.
Men allt såg jättebra ut iaf. Men lite besvikna då vi verkligen ville veta könet men det ville inte denna lill* just idag.
Måste kolla med er... är det någon av er som fått/ har panikångest under graviditeten? Jag har börjat utveckla det och får panik atacker över skit löjliga saker.. saker som att jag inte kan komma på vad en person heter... eller om jag inte hör vad som sägs på tv tex
Jag får värsta attacken av såna saker.. tvingar mig själv att vara vaken och se klart på filmer tex för att annars får jag panik över att jag missat och inte vet vad som hänt OM någon frågar. . Är precis som att jag inte vill missa någon information på nått vis
. Jätte jätte konstigt och fruktansvärt jobbigt
Men gud va jobbigt det låter!! Har ingen aning vad som kan hjälpa men har du pratat med BM? Har du aldrig varit så förut?
Jag har det tvärtom.. brukar lida verkligen av rejäla attacker vanligtvis men har aldrig blivit så lugn som jag är nu (om jag inte räknar att jag kan vara skitsur på min man typ varje dag haha)
Någon av er som börjat fundera på barnvagn? Eller har ni kanske redan köpt en?. Vad för barnvagn drömmer ni om. Och någon som har bra erfarenhet och vill dela med sig?
Jag är jätte sugen på en vagn med mindre hjul fram.. tycker dom är snygga och bekväma att köra (har ingen själv men en väninna har som jag testat)
Blir en Bugaboo Donkey Twin här. Väldigt smidig att köra. enda problemet egentligen är att den tar en jäkla plats i bilen med liggdelarna...
Inte så jättemånga alternativ när man behöver en vagn för två.. vet inte riktigt när vi vågar köpa den bara. Helst vill man ju köpa allt nu nu nu
Har ett UL till den 17 oktober, tror vi kanske väntar till dess..
Nu har vi varit på RUL och allt såg bra ut!! Bebisen visade precis allt så alla kom in och tittade haha.. Och jag såg själv könet! Det blir en pojke här

Längtar så jag blir knäpp.. nästa vecka är det min tur att gå på RUL.. sjukt spännande.. så tjejer tänk på mig den 7 de kl 13 ????
Dock har jag haft det jobbigt nu med min panikångest ett par dagar.. tar ingen medecin för det . Men tänker att det måste finnas nått bra medecin fritt sett att handskas med skiten.. någon som har nån erfarenhet o dela med sig av?