angelikkaj skrev 2016-11-10 06:55:00 följande:
Börjat känna av foglossning riktigt ordentligt nu,så det är inga långa steg man kan ta. Hindrar mig i min sjukgymnastik men det får gå ändå
Nätterna sover jag väldigt dåligt. Fast jag är trött går det inte riktigt att sova. Å så måste man upp å kissa
Så tröttheten finns här på dagarna.
Idag blir det besök hos bm. Ska bli kul att få lyssna på hjärtljuden igen.
jag var van att kissa 3 gg på nätterna för jag hade en sjuk hund som gjorde samma.. men han gick tyvärr bort för 14 dagar sen:( så jag var så van att inte sova nätterna på sista 1,5 år o nu helt plötsligt är det ingen som väcker mig så när jag väl går upp vid 5-6 så har jag sjukt ont I blåsan för den behöver tömmas....
Maariaaa skrev 2016-11-10 12:38:14 följande:
Jag njuter inte alls av detta haha
Spydde dom första 9 veckorna och en vecka efter jag slutade spy började foglossningen och i vecka 16 började sammandragningarna som har blivit hemska nu dom sista veckorna så jag kan varken sitta,sova, stå eller ligga utan att få en :/
Så jag har varit sjukskriven nästan hela graviditeten och nu börjar min livmodertapp ge upp så blir läkarbesök typ varannan vecka :/
Nä nu vill jag bara att han ska komma ut så man kan bli lite människa igen :p
men gud det later inte roligt.. jag spydde fam tills v14 sen började sammandragningar v19 typ och dom får jag när jag rör på mig lite mer än en vanlig 70 åring... sen kom hemorrojder, ganska jobbiga och barnet gillar att sparka mot allt där.. sen fick jag svamp förra veckan...då var jag gråtfärdig haha
hall ut det kommer bli bra, det kan iaf knappt bli värre hoppas jag!