BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Jaaaaaaaa! Fick äntligen svar på NIPT ikväll och fostret har normal kromosomuppsättning! Vill sjukt gärna klicka på "visa kön"-knappen men har lovat vänta tills min sambo kommer hem senare. Iiiih! Jag är så himla lättad! ÄNTLIGEN efter en månads orolig väntan!
Jaaaaaaaa! Fick äntligen svar på NIPT ikväll och fostret har normal kromosomuppsättning! Vill sjukt gärna klicka på "visa kön"-knappen men har lovat vänta tills min sambo kommer hem senare. Iiiih! Jag är så himla lättad! ÄNTLIGEN efter en månads orolig väntan!
Hej! Jag gick in i v.17 idag. Vi är nästan samma. Förstår din rädsla. Jag har haft tur så jag har säkert fått göra typ 8 ultraljud och har varit orolig ändå hela tiden. Detta är mitt andra barn och jag känner bara något extremt litet som lika gärna kan vara magen. Så jag hoppas det kan lugna dig lite, allt är säkert bra för dig och din lilla. :) du kan ju ha moderkakan framför och då känns det typ mycket mindre.
Kram till dig
Hej!!
Hoppar in här hos er! Har BF den 6 jan och gick in i v 17 igår. Ska på RUL den 9 aug och det känns som en evighet dit. Fick se den lille i v 7 då jag hade ett utomkvedshavandeskap förra gången jag blev gravid och då i v 7 såg allt bra ut. Nu är jag däremot jätteorolig för jag tycker mig inte känna bebisen nånting, det är mitt tredje barn så jag trodde nog att jag skulle känna skapligt tidigt då jag gjorde det med tvåan. Fyyy för denna väntan, trodde jag skulle få njuta av denna graviditet men den känns bara jättejobbigt.
Hej! Jag gick in i v.17 idag. Vi är nästan samma. Förstår din rädsla. Jag har haft tur så jag har säkert fått göra typ 8 ultraljud och har varit orolig ändå hela tiden. Detta är mitt andra barn och jag känner bara något extremt litet som lika gärna kan vara magen. Så jag hoppas det kan lugna dig lite, allt är säkert bra för dig och din lilla. :) du kan ju ha moderkakan framför och då känns det typ mycket mindre.
Kram till dig
Hej i värmen!
Idag har jag varit och lyssnat på hjärtljud 140 slag/min v 17+3 då jag och min ena dotter råkade ut för en otäck bilolycka i torsdags-vi hade som tur var änglavakt en drogpåverkad körde över på fel sida lastbil väjde vi låg efter lastbilen såg ingenting klarade oss någorlunda bilen värre vi är så klart chockade mindre blessyrer men mitt RUL blir tidigare lagt med 10 dgr så den 1/8 blir det av.Ska bli så skönt att få återse bebisen vår efter vad som hänt och är väldigt tacksam över att vi hade turen på vår sida!
Fy va orolig jag är! Har haft sammandragningar inatt och när jag gick gå toa imorse kom det blod, ringde 1177 och är påväg till akuten nu. Hoppas på det bästa nu men fy så hopplöst allting känns