• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • Sagan12345
    Adorii skrev 2016-07-30 09:11:19 följande:

Fy va orolig jag är! Har haft sammandragningar inatt och när jag gick gå toa imorse kom det blod, ringde 1177 och är påväg till akuten nu. Hoppas på det bästa nu men fy så hopplöst allting känns

Usch, vilken oro. Hoppas allt går bra!
  • Emmask

Fy va orolig jag är! Har haft sammandragningar inatt och när jag gick gå toa imorse kom det blod, ringde 1177 och är påväg till akuten nu. Hoppas på det bästa nu men fy så hopplöst allting känns

Håller tummarna för dig. Uppdatera gärna så vi vet att allt såg bra ut.
  • Nykär15

Inte orkat uppdatera...men på kub i måndags visade det sig att vår lilla hade somnat bara ett par dagar innan, mättes till 12+1. På tisdagen lades jag in för att övervakat sätta igång det. Vattnet gick rätt omgående och den lilla föddes ca 40 min senare. Vi valde att titta på det, säga farväl osv...så fin på alla sätt, till synes helt välskapt och bm kunde inte heller se något som såg konstigt ut...bara otur säger de.

Vart en hemsk vecka...vill bara att tiden ska gå, så jag slutar blöda och kan börja om.

Ta hand om er och jag önskar er alla stor lycka till!

Tuuli - så glad ni fick bra besked till slut! Njut nu!

Adorii - håller tummar och tår att allt står väl till med er lilla.

• tuuli
    Nykär15 skrev 2016-07-30 15:51:31 följande:

Inte orkat uppdatera...men på kub i måndags visade det sig att vår lilla hade somnat bara ett par dagar innan, mättes till 12+1. På tisdagen lades jag in för att övervakat sätta igång det. Vattnet gick rätt omgående och den lilla föddes ca 40 min senare. Vi valde att titta på det, säga farväl osv...så fin på alla sätt, till synes helt välskapt och bm kunde inte heller se något som såg konstigt ut...bara otur säger de.

Vart en hemsk vecka...vill bara att tiden ska gå, så jag slutar blöda och kan börja om.

Jag är så hemskt ledsen för er skull! Jag vet hur det känns, eller jag har i alla fall varit i samma situation. Be om psykolog om ni känner att det behövs - jag ångrar att vi inte gjorde det då, jag tror att det är bra. Stor kram, ta hand om varandra nu. 
  • tuuli

:( Jag hoppas att det inte är något! Håller tummarna! 
  • angelikkaj
    Nykär15 skrev 2016-07-30 15:51:31 följande:

Men nej. Jag beklagar verkligen!! Fy va jobbigt för er. Styrkekramar till er <3
  • Lukas14

Hoppar in här.

Är i vecka 18 och väntar barn nr 2, bf 5 jan och rul 11 aug. Sonen är 1,5år.

Jag är väldigt dåligt aktiv här inne och undrar om någon startat en sluten/hemlig fb grupp?

• Rhiandell
    Lukas14 skrev 2016-08-01 12:06:04 följande:

Hoppar in här.

Är i vecka 18 och väntar barn nr 2, bf 5 jan och rul 11 aug. Sonen är 1,5år.

Jag är väldigt dåligt aktiv här inne och undrar om någon startat en sluten/hemlig fb grupp?

Japp, det finns minst två grupper så vitt jag vet (startade ny eftersom den andra var "full"). Om du skickar mig ett PM med en länk till din Facebook-profil så lägger jag till dig som vän och sen i gruppen. Gruppen är hemlig, därav att jag bara kan lägga till folk på min vänlista.
  • TyckOmMig

RUL igår- BF 2/1 allt var toppen kan det bli bättre?
    Vad lyckligt lottad jag känner mig.

Svar på tråden BF Januari 2017