BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Kmora-åh vad jobbigt för dig hoppas det inte är ngt allvarligt och att det ser bra ut på RUL.
Då borde man få en förklaring till blödningen.
Hejsan! Slänger mig in här också, väntar vårt andra barn med bf 31 januari (eller 24 januari, lite oklart) Denna graviditet var helt oplanerad och vi kommer få ganska tätt mellan barnen, har även en son född juli 2015.
Är kul att läsa era andras inlägg som också ska få bebis i januari, själv är mitt störtsta "dilemma" hur det ska bli med två barn så tätt... men det löser sig väl :)
Hejsan! Slänger mig in här också, väntar vårt andra barn med bf 31 januari (eller 24 januari, lite oklart) Denna graviditet var helt oplanerad och vi kommer få ganska tätt mellan barnen, har även en son född juli 2015.
Är kul att läsa era andras inlägg som också ska få bebis i januari, själv är mitt störtsta "dilemma" hur det ska bli med två barn så tätt... men det löser sig väl :)
Mina sista barn är två tvillingpojkar födda juni 2015 och innan dom två har jag tvillingflickor födda nov 2013-du kommer klara det jättebra ska du se!
Hur gick det för dig? Haft svårt släppa...följer er lite trots att jag får börja om...
Fy va orolig jag är! Har haft sammandragningar inatt och när jag gick gå toa imorse kom det blod, ringde 1177 och är påväg till akuten nu. Hoppas på det bästa nu men fy så hopplöst allting känns
Nyss när jag vaknade och gick på toaletten var det rejält med blod på pappret när jag torkade mig. Rött färskt blod. Inget i trosan så det "rinner" inte. Och jag vet att blod ser mer ut än vad det är. Jag är i v19 (v18+5).
Ringde 1177 och de sade att jag ska avvakta en dag och kontakta MVC i morgon. Är på Gotland nu och åker hem imorgon. Så lär ju inte få någon tid när jag är ute och reser...och på tisdag RUL. Är sjukt orolig och vill bara gråta. Men vi är hos mina föräldrar och vi kan inte prata om svåra eller jobbiga saker. Och jag är fly förbannad på mannen för en sak från igår. Men vi får ändå ingen tid för oss själva i detta trånga hus. Ursäkta mitt svammel men jag är väldigt orolig. Har aldrig haft en blödning under graviditet. Aldrig med mitt första barn och aldrig under denna graviditet.
Min uppfattning är att det vid sena blödningar inte sällan handlar om moderkakan vars kant ligger på ett sätt att det kommer blod. Har en kompis som pga det blött genom båda sina i övrigt perfekta graviditeter. Hör av dig imorgon så att vi vet att allt är ok!
Hejsan! Rul om 10 dagar och har vart orolig av och till sedan v 8 men då såg man hjärtat ticka på. Har ett missed abortion sen innan så tänker att det kanske är nåt fel denna gången med i och med att jag tycker magen är väldigt liten och detta är 4 barnet. Men har känt rörelser eller fladder men kan ändå inte tro på detta 100 % innan jag vart på rul och sett att allt är okej. Hur är det för er tycker ni att magen växt nåt i v 16-17 och har ni känt nåt än så att ni kan veta 100 att det e beben som rör sig ?:)
Jag är i v17, RUL om två veckor. Jag känner av magen hela tiden! Inga sparkar eller så, men jag får håll i magen, det liksom suger till på en sida, och det känns fullt och buffligt. Kan inte förklara, men jag känner ju att där finns liv. Magen har växt rejält och jag ser gravid ut. Mitt andra barn.
Hejsan! Rul om 10 dagar och har vart orolig av och till sedan v 8 men då såg man hjärtat ticka på. Har ett missed abortion sen innan så tänker att det kanske är nåt fel denna gången med i och med att jag tycker magen är väldigt liten och detta är 4 barnet. Men har känt rörelser eller fladder men kan ändå inte tro på detta 100 % innan jag vart på rul och sett att allt är okej. Hur är det för er tycker ni att magen växt nåt i v 16-17 och har ni känt nåt än så att ni kan veta 100 att det e beben som rör sig ?:)