BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej på er, ny i tråden här. Väntar andra barnet, BF 15 jan. Skåne :)
Hej på er.. är ny i tråden och har bf 24 januari vad som är uträknat hittills. Ska göra UL den 7 september ????
Hej på er.. är ny i tråden och har bf 24 januari vad som är uträknat hittills. Ska göra UL den 7 september ????
jo visst är det så man kommer ju ha den I några år ändå!
Mon mamma är lite så där Nä men köp ju du vill inte ha efter någon... men min man är med på att hyra den så nu är man lugn igen!:)
Hej hej :)
Jag undrar om det blir billigare att hyra än att köpa nytt babyskydd? Tacksam för svar.. Är så dålig på de här
Jag undrar om det blir billigare att hyra än att köpa nytt babyskydd? Tacksam för svar.. Är så dålig på de här
Nu var ultraljudet gjort och allt såg bra ut så äntligen kan man andas ut!:) Så glad! Så nu blir det snart att inhandla lite saker ????
Det beror på vad du vill ha för stol och om du Har planer på fler barn innan stolarna blir för gamla. Köpte en brio till sonen med bas för 1700 tror jag.
Sen köpte vi besafe izi plus för 3200 typ. Fick 25% på en barnstol när man tecknade barnförsäkring hos Länsförsäkringar. Men annars ligger väl besafen runt 4600
Nu var ultraljudet gjort och allt såg bra ut så äntligen kan man andas ut!:) Så glad! Så nu blir det snart att inhandla lite saker ????