BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Jag såg att många med BF efter mig har börjat med att köpa grejer - vagnar, babyskydd osv... när planerar ni skaffa sådana grejer? :)
Vi har rul imorgon, ångesten är total inför det efter tre missfall förra året. :S
Har redan gjort fyra stycken ultraljud denna graviditet, men är så van vid dåliga besked från missfallen att det känns osannolikt att även detta ul kommer se bra ut. Är i v20+3 redan och känner i alla fall bebisen en massa så lever gör den, men då funderar man ju istället på vad annars som är fel...
Såg att några av er skrev om begagnade babyskydd, vågar man köpa sådant från blocket? Risk för att de varit med i en krock är ju liten, men ändå..
Någon som kollat på att hyra babyskydd? Tex IF Skadeförsäkringar hyr ut det, både första skyddet, men även att man har på lång sikt så att de byts ut allt eftersom barnen växer.
Det är så sjukt vad dyrt det är med babyskydd nya..
Såg att några av er skrev om begagnade babyskydd, vågar man köpa sådant från blocket? Risk för att de varit med i en krock är ju liten, men ändå..
Någon som kollat på att hyra babyskydd? Tex IF Skadeförsäkringar hyr ut det, både första skyddet, men även att man har på lång sikt så att de byts ut allt eftersom barnen växer.
jo det är det jag är lite orolig för?vill ha babysafe modular där både babyskydd och bilbarnstol passar med samma bas...
kollar IF och det verkar vara helt ok 180/mån. I 40 månader för isofix+babyskydd+bilbarnstol (inte samma modell men bra alternativ!)
jo det är det jag är lite orolig för?vill ha babysafe modular där både babyskydd och bilbarnstol passar med samma bas...
kollar IF och det verkar vara helt ok 180/mån. I 40 månader för isofix+babyskydd+bilbarnstol (inte samma modell men bra alternativ!)
Min syster har hyrt bilbarnstol genom If (tror jag det var) och hon var jättenöjd ![]()
Hej på er, ny i tråden här. Väntar andra barnet, BF 15 jan. Skåne :)
Hej på er.. är ny i tråden och har bf 24 januari vad som är uträknat hittills. Ska göra UL den 7 september ????