BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Åh vad bra att allt såg bra ut på rul
Jag har rul den 29/8, känns som en evighet, och går och oroar mig då jag inte känt direkt några rörelser mest lite fladder, men flera som frågat om jag är gravid senaste dagarna så magen borde ju växt iallafall
Är så orolig att den inte ska leva när vi går på rul..
Har du känt mycket rörelser innan rul?
En till som ska ha första barnet 2/1-17!
Var på RUL för snart två veckor sen och allt såg bra ut. Känner bebisen ganska mycket varje dag och även min sambo känner den! Så mysigt.
Igår köpte vi första kläderna också! Kändes nästan förbjudet haha, har inte vågat köpa nånting innan.
Hur mår ni som är ungefär samma vecka som jag?
En till som ska ha första barnet 2/1-17!
Var på RUL för snart två veckor sen och allt såg bra ut. Känner bebisen ganska mycket varje dag och även min sambo känner den! Så mysigt.
Igår köpte vi första kläderna också! Kändes nästan förbjudet haha, har inte vågat köpa nånting innan.
Hur mår ni som är ungefär samma vecka som jag?
Plötsligt fick jag BF i januari (jag har haft blödningar som jag misstolkade som mens), i onsdags var vi på ultraljud för KUB trodde vi, och det visade sig då att vi var 7 veckor längre gångna än vad vi hade trott, så nu har vi BF 6 januari.
Finns det någon facebookgrupp för BF januari?
Lite om mig; jag och min man och vår dotter som fyller två om några veckor bor i Sumpan, Sthlm. Till familjen hör även vår dotters tvillingsyster, hon dog dagen före nyårsafton 2014, 116 dagar ung. Känner mycket oro denna graviditet pga mycket komplikationer förra gången, känner även en rädsla över att BF blev så nära Lillys dödsdag.
V19 idag, RUL imorgon, känner bebisen röra sig varje dag. Fick precis intensiv smärta längst ner mot ljumsken, det har inte släppt än. Jag kan inte komma på vad det kan vara, ligamenten - livmodern som växer? Någon som känner igen beskrivningen?
V19 idag, RUL imorgon, känner bebisen röra sig varje dag. Fick precis intensiv smärta längst ner mot ljumsken, det har inte släppt än. Jag kan inte komma på vad det kan vara, ligamenten - livmodern som växer? Någon som känner igen beskrivningen?
Vi köpte några bodys och en typ overall, och sen sprang vi in i en bärsele från baby björn på loppis! Vi är studenter båda två och tänkte köpa så mycket som möjligt begagnat så vi har inga speciella preferenser.
Jobbigt att inte känna nåt! Men det kommer!
Vi köpte några bodys och en typ overall, och sen sprang vi in i en bärsele från baby björn på loppis! Vi är studenter båda två och tänkte köpa så mycket som möjligt begagnat så vi har inga speciella preferenser.
Jobbigt att inte känna nåt! Men det kommer!