BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Kanske lite privat fråga men hur ser ert sexliv ut? Tappat lusten helt eller är de som vanligt eller kanske ännu mera sugen än förr? Vad tycker era partners? vore lite kul o höra. Här är jag faktiskt nästan lite mera sugen än vanligt,haha.
Nemen FY vad jobbigt för dig ????
Ska tydligen finnas nått bättre än vanlig nässpray för oss gravida.. nät jag väntade min första så blev jag totalt beroende av nässpray även lååång efter förlossningen.. missbrukade nässpray i 9 år.. riktigt riktigt jobbigt. Lyckades Sluta och nu.. 11 år senare är jag gravid igen och täppan kom som ett brev på posten ????
Kanske lite privat fråga men hur ser ert sexliv ut? Tappat lusten helt eller är de som vanligt eller kanske ännu mera sugen än förr? Vad tycker era partners? vore lite kul o höra. Här är jag faktiskt nästan lite mera sugen än vanligt,haha.
Får kanske fråga BM nästa gång.. kan vara bra att ha hemma men är lite rädd att jag kommer missbruka det igen haha?
Jo det var lite lustigt! Vi har inte berättat för många ? jag väntar till RUL sen tyckte jag att det var lite roligt att vänta tills man får en riktig mage (framifrån ser man inte mycket på bilder) men nu börjar folk fråga och titta på stan haha! Vi är båda nyfikna sedan säger min magkänsla att det är en pojke och min man tror att det är en flicka så ska bli kul att se vem som hade rätt? Ska ni ta reda på det?
Det är ju både jobbigt å dyrt med att vara beroende av det. Å paniken när man inte har tillgång till den när det börjar behövas.
Men du skulle till läkaren om det eller? Så säg gärna var det är för något.
Jo det känns lite jobbigt nu när förkylning kom också. Brutet ben har ja haft i 11månader nu efter en mc olycka. Ett komplicerat ett men börjar läka nu men tuff rehab som gäller för att lära mig gå ordentligt igen å utan kryckor.
Får kanske fråga BM nästa gång.. kan vara bra att ha hemma men är lite rädd att jag kommer missbruka det igen haha?
Jo det var lite lustigt! Vi har inte berättat för många ? jag väntar till RUL sen tyckte jag att det var lite roligt att vänta tills man får en riktig mage (framifrån ser man inte mycket på bilder) men nu börjar folk fråga och titta på stan haha! Vi är båda nyfikna sedan säger min magkänsla att det är en pojke och min man tror att det är en flicka så ska bli kul att se vem som hade rätt? Ska ni ta reda på det?