• Kmora

BF Januari 2017

För alla oss som har BF i januari 2017!

• Svar på tråden BF Januari 2017
  • trullsa

På min lapp står det att blåsan ska vara lätt fylld då det ska underlätta undersökningen och bilderna Jan man köpa efter för 30 kr/st

Är det någon av er som känt/sett rörelser utanför magen än??

• Ivana1988
    trullsa skrev 2016-08-24 12:15:14 följande:
    Är du oxå örebroare ????
    haha inte örebro men bor I kristinehmn o jobbar I karlskoga! Skulle du föda här så ses vi 24/1 haha
    trullsa skrev 2016-08-24 12:16:58 följande:

På min lapp står det att blåsan ska vara lätt fylld då det ska underlätta undersökningen och bilderna Jan man köpa efter för 30 kr/st

Är det någon av er som känt/sett rörelser utanför magen än??

jag börjadekänna pufffar I söndags! och känner dom på magen också men inte lia ofta som inne! Men idag är det en latkorv där inne..
  • trullsa
    Ivana1988 skrev 2016-08-24 12:26:25 följande:

haha inte örebro men bor I kristinehmn o jobbar I karlskoga! Skulle du föda här så ses vi 24/1 hahajag börjadekänna pufffar I söndags! och känner dom på magen också men inte lia ofta som inne! Men idag är det en latkorv där inne..

Haha ja vem vet kanske kommer och föder rummet brevid ????

Idag fick jag riktigt ordentliga puffar utanför magen.. lyckades filma tillfället och skicka till min sambo. Tyckte det kändes så tidigt men man kan verkligen se hur den knölar runt. Skulle egentligen ta min vecko bild på magen precis när det börja röra sig så lyckades filma den korta stunden
  • Ivana1988
    trullsa skrev 2016-08-24 12:39:13 följande:
    Haha ja vem vet kanske kommer och föder rummet brevid ????

Idag fick jag riktigt ordentliga puffar utanför magen.. lyckades filma tillfället och skicka till min sambo. Tyckte det kändes så tidigt men man kan verkligen se hur den knölar runt. Skulle egentligen ta min vecko bild på magen precis när det börja röra sig så lyckades filma den korta stunden
    haha eller hur! har du tänkt vilken BB du vill välja?

vad kul! jag känner lite puffar på handen men min man har inte provat än för då måste han sitta rätt länge haha men jag har inte kollat om det går att se också! kanske sätter mig ikväll - vore kull om man kunde fånga de första:)
  • trullsa
    Ivana1988 skrev 2016-08-24 12:46:26 följande:

haha eller hur! har du tänkt vilken BB du vill välja?

vad kul! jag känner lite puffar på handen men min man har inte provat än för då måste han sitta rätt länge haha men jag har inte kollat om det går att se också! kanske sätter mig ikväll - vore kull om man kunde fånga de första:)

Jah kommer välja örebro. . Va nöjd med dom första gången så kör på det denna gången oxå.

Jaa testa å filma.. ????
  • angelikkaj

Fick ju bara en helt vanlig lapp från bm där det står om tid till ul å ingen info. Det blir i Borås iaf. Tack för era svar om kisseriet

Ja började känna rejäla rörelser för några veckor sedan men sedan avtog det å känner bara en puff rätt sällan. Så vet inte om det är moderkakan framför. Får se vad som sägs imorgon.

*2006,2010? *MF v7 9april*+16Maj med BF 13jan-17*
  • trullsa
    angelikkaj skrev 2016-08-24 14:08:51 följande:

Fick ju bara en helt vanlig lapp från bm där det står om tid till ul å ingen info. Det blir i Borås iaf. Tack för era svar om kisseriet

Ja började känna rejäla rörelser för några veckor sedan men sedan avtog det å känner bara en puff rätt sällan. Så vet inte om det är moderkakan framför. Får se vad som sägs imorgon.

Tänk va olika det är med information osv.

Jag har oxå känt bebis en längre tid... men idag va första gången den puffade så kraftigt att det syns på film ????

Spännande mef UL i morgon.. medela oss hur det gick
  • NILE90
    angelikkaj skrev 2016-08-24 09:55:50 följande:

Ultraljud imorgon FM äntligen!! Men hur var det nu? Är det bra att ha kissat innan eller ska man gärna ha lite fylld blåsa? Kostar bilderna något?

Vi var på RUL igår, var kissnödig när vi kom och det gick bra. Men sen rekommenderade BM mig att gå kissa och då blev det ännu bättre bilder. 

Fick 6 bilder gratis, hade väl fått ännu fler om hon hade sparat fler bilder också :) 

• trullsa
    NILE90 skrev 2016-08-24 15:11:57 följande:

Vi var på RUL igår, var kissnödig när vi kom och det gick bra. Men sen rekommenderade BM mig att gå kissa och då blev det ännu bättre bilder. 

Fick 6 bilder gratis, hade väl fått ännu fler om hon hade sparat fler bilder också :) 

Ohh vad avundsjuk jag blir.. kan knappt vänta till 7 september då är det våran tur ????
  • Kmora
    HKC skrev 2016-08-21 19:22:45 följande:

Plötsligt fick jag BF i januari (jag har haft blödningar som jag misstolkade som mens), i onsdags var vi på ultraljud för KUB trodde vi, och det visade sig då att vi var 7 veckor längre gångna än vad vi hade trott, så nu har vi BF 6 januari.

Finns det någon facebookgrupp för BF januari?

Lite om mig; jag och min man och vår dotter som fyller två om några veckor bor i Sumpan, Sthlm. Till familjen hör även vår dotters tvillingsyster, hon dog dagen före nyårsafton 2014, 116 dagar ung. Känner mycket oro denna graviditet pga mycket komplikationer förra gången, känner även en rädsla över att BF blev så nära Lillys dödsdag.

Beklagar verkligen förlusten av er dotter :(

Jag bor i Annedal och är beräknad 3 jan, så nära dig både geografiskt och tidsmässigt ;) Mitt första barn fyller 3år sista november :)
Svar på tråden BF Januari 2017