BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Du kommer få hem ett papper från försäkringskassan där du ska fylla i lite uppgifter o så
Hej!
Samma vecka som jag var på RUL hade jag ett besök inbokat hos min BM, då fick jag moderskapsintyget som jag skickat in till Försäkringskassan. Sedan har det inte hänt något mer, inte ens fått respons från Försäkringskassan, så ingen aning om vad som "händer sen" hehe.
Gjorde rul idag. Blev framflyttad 11 dagar så nu är BF 24januari. Hade ju bara mf att gå efter å blev snabbt gravid efter det.
Men allt såg jättebra ut iaf. Men lite besvikna då vi verkligen ville veta könet men det ville inte denna lill* just idag.
Gjorde rul idag. Blev framflyttad 11 dagar så nu är BF 24januari. Hade ju bara mf att gå efter å blev snabbt gravid efter det.
Men allt såg jättebra ut iaf. Men lite besvikna då vi verkligen ville veta könet men det ville inte denna lill* just idag.
Åh vad skönt att det såg bra ut..
Var gjorde du rul?
Säger dom könet om dom kan se det??
kan man göra fler ultraljud sen eller är det privat som gäller om man vill veta kön och får inte veta det på RUL?
Jag har också BF 24/1 om jag inte blir framflyttad:)
Åh vad skönt att det såg bra ut..
Var gjorde du rul?
Säger dom könet om dom kan se det??