BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Åh vad skönt att det såg bra ut..
Var gjorde du rul?
Säger dom könet om dom kan se det??
Okej..
Tack för svaret
Jag vill inte veta gillar att det blir en överraskning, jag vill bara veta så allt är okej med bebisen
Men sambon vill veta om dom kan se..
Lite svårt det där, tror ju knappast han kan få en lapp av barnmorskan
Ja det var ju en bra idé, att han får reda på det efteråt.. ![]()
Jag har sagt det till han att jag tror inte du kan hålla det hemligt
men vi får se..
Måste kolla med er... är det någon av er som fått/ har panikångest under graviditeten? Jag har börjat utveckla det och får panik atacker över skit löjliga saker.. saker som att jag inte kan komma på vad en person heter... eller om jag inte hör vad som sägs på tv tex
Jag får värsta attacken av såna saker.. tvingar mig själv att vara vaken och se klart på filmer tex för att annars får jag panik över att jag missat och inte vet vad som hänt OM någon frågar. . Är precis som att jag inte vill missa någon information på nått vis
. Jätte jätte konstigt och fruktansvärt jobbigt
Måste kolla med er... är det någon av er som fått/ har panikångest under graviditeten? Jag har börjat utveckla det och får panik atacker över skit löjliga saker.. saker som att jag inte kan komma på vad en person heter... eller om jag inte hör vad som sägs på tv tex
Jag får värsta attacken av såna saker.. tvingar mig själv att vara vaken och se klart på filmer tex för att annars får jag panik över att jag missat och inte vet vad som hänt OM någon frågar. . Är precis som att jag inte vill missa någon information på nått vis
Men gud va jobbigt det låter!! Har ingen aning vad som kan hjälpa men har du pratat med BM? Har du aldrig varit så förut?
Jag har det tvärtom.. brukar lida verkligen av rejäla attacker vanligtvis men har aldrig blivit så lugn som jag är nu (om jag inte räknar att jag kan vara skitsur på min man typ varje dag haha)
Ja det var ju en bra idé, att han får reda på det efteråt.. ![]()
Jag har sagt det till han att jag tror inte du kan hålla det hemligt
men vi får se..
Men gud va jobbigt det låter!! Har ingen aning vad som kan hjälpa men har du pratat med BM? Har du aldrig varit så förut?
Jag har det tvärtom.. brukar lida verkligen av rejäla attacker vanligtvis men har aldrig blivit så lugn som jag är nu (om jag inte räknar att jag kan vara skitsur på min man typ varje dag haha)
Jag har haft panikångest från/till hela mitt liv.. med långa perioder i mellan . Fick samma när jag väntade min son för 11 år sedan. Äter ingen medecin och har aldrig gjort det då de inte kommer så ofta. Mi BM sa att det troligt is handlar om rädslan att något ska bli fel.. för hur du än försöker så kan man aldrig påverka huruvida bebis utvecklas eller hur du som mor reagerar på graviditeten.
Vi var på rul igår, barnmorskan frågade om vi ville veta könet, men vi kom överens om att det får bli en överraskning..
Att få det på en lapp gick inte då hon ville ju gärna visa på skärmen..
Och min sambo sa att han skulle nog råka försäga sig..
Så det får bli en överraskning
Men allt såg bra ut och det är skönt att veta..
Och det blev ändrat datum, den 22/1 inte 18/1 som det verkade efter ultraljudet i vecka 12..