BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Någon av er som börjat fundera på barnvagn? Eller har ni kanske redan köpt en?. Vad för barnvagn drömmer ni om. Och någon som har bra erfarenhet och vill dela med sig?
Jag är jätte sugen på en vagn med mindre hjul fram.. tycker dom är snygga och bekväma att köra (har ingen själv men en väninna har som jag testat)

Någon av er som börjat fundera på barnvagn? Eller har ni kanske redan köpt en?. Vad för barnvagn drömmer ni om. Och någon som har bra erfarenhet och vill dela med sig?
Jag är jätte sugen på en vagn med mindre hjul fram.. tycker dom är snygga och bekväma att köra (har ingen själv men en väninna har som jag testat)
Ja! Här blir det en Bugaboo Buffalo classic i grått, tänkte beställa i oktober/november. Trodde aldrig någonsin att vi skulle spendera en halv månadslön på vagn, men har blivit jättepetig efter katastrofvagnen vi hade till dottern där typ allt gått sönder eller rostat ihop.
Vilka märken har du kikat på?
Vi har beställt en Britax Smile 2 i grått. Med babyskydd också.

Blir en Bugaboo Donkey Twin här. Väldigt smidig att köra. enda problemet egentligen är att den tar en jäkla plats i bilen med liggdelarna...
Inte så jättemånga alternativ när man behöver en vagn för två.. vet inte riktigt när vi vågar köpa den bara. Helst vill man ju köpa allt nu nu nu
Har ett UL till den 17 oktober, tror vi kanske väntar till dess..
Blir en Bugaboo Donkey Twin här. Väldigt smidig att köra. enda problemet egentligen är att den tar en jäkla plats i bilen med liggdelarna...
Inte så jättemånga alternativ när man behöver en vagn för två.. vet inte riktigt när vi vågar köpa den bara. Helst vill man ju köpa allt nu nu nu
Har ett UL till den 17 oktober, tror vi kanske väntar till dess..
Vi har en Enmaljunga ozon -13 som vi hade till första barnet. Vi älskade den vagnen och som tur är har vi sparat den för den utgick när Emmaljungas nya viking kom ut.
Sen har vi tre till vagnar, men de är inte till för bebis :)