BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Drömmer om - en Silver Cross Balmoral. Trähandtag, läder, krom osv. Har varken ekonomi eller utrymme till detta regalskepp tyvärr. Skulle väl troligen heller aldrig rymmas på en buss.. men målgruppen för Balmoral åker troligen inte kollektivt. ;)
Halvdrömmer om en Cybex Priam - fortfarande för dyr men mer inom räckhåll. Tycker denna vagn är ruskigt snygg.
Mer realistiskt sett behöver vi en vagn som är lätt, smal och går in i hissar och kan stå i vår hall varje dag. Allt annat, utom pris, är egentligen underordnat. Mindre, svängbara hjul fram tror jag nästan är ett måste för vår del. Ska kolla på rean och Blocket vad som finns. Svärmor har "bestämt" att vi ska ha en Britax Go (förskollärare, har åsikter..) men jag tror inte det blir det eftersom den är för bred.
Innan jag blev gravid ville jag absolut ha en vintagevagn från 60-70-talet, men nu är jag lite mer praktiskt lagd när jag inser att jag faktiskt måste rulla runt den också, inte bara titta på när bebisen ligger i den. Pallar inte riktigt jättevagn på stan.
Nu har vi varit på RUL och allt såg bra ut!! Bebisen visade precis allt så alla kom in och tittade haha.. Och jag såg själv könet! Det blir en pojke här
Någon som vet om det är sämre att ha moderkakan i framvägg?
Typ om magen tål mindre stötar och sådant då?
Vår ena katt busade omkring imorse och hoppade rakt på min mage när jag låg i sängen, det gjorde ganska ont, men försvann fort.
Han väger säkert 5-6 kilo den lilla klumpen så blev lite orolig..
Känns lite fånigt o ringa bm och fråga så tänkte någon här vet??
Vår ena katt busade omkring imorse och hoppade rakt på min mage när jag låg i sängen, det gjorde ganska ont, men försvann fort.
Känns lite fånigt o ringa bm och fråga så tänkte någon här vet?? ![]()
Känns lite fånigt o ringa bm och fråga så tänkte någon här vet??
Kropparna är byggda för att palla mycket tryck. Min dotter väger 13 kilo och slänger sig mot min mage rätt ofta. Det är fötter och armbågar och huvuden som bonkar i. De är så skyddade där inne så du behöver inte oroa dig :)
Blir en Bugaboo Donkey Twin här. Väldigt smidig att köra. enda problemet egentligen är att den tar en jäkla plats i bilen med liggdelarna...
Inte så jättemånga alternativ när man behöver en vagn för två.. vet inte riktigt när vi vågar köpa den bara. Helst vill man ju köpa allt nu nu nu
Har ett UL till den 17 oktober, tror vi kanske väntar till dess..