BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Längtar så jag blir knäpp.. nästa vecka är det min tur att gå på RUL.. sjukt spännande.. så tjejer tänk på mig den 7 de kl 13 ????
Dock har jag haft det jobbigt nu med min panikångest ett par dagar.. tar ingen medecin för det . Men tänker att det måste finnas nått bra medecin fritt sett att handskas med skiten.. någon som har nån erfarenhet o dela med sig av?
Längtar så jag blir knäpp.. nästa vecka är det min tur att gå på RUL.. sjukt spännande.. så tjejer tänk på mig den 7 de kl 13 ????
Dock har jag haft det jobbigt nu med min panikångest ett par dagar.. tar ingen medecin för det . Men tänker att det måste finnas nått bra medecin fritt sett att handskas med skiten.. någon som har nån erfarenhet o dela med sig av?
Barnvagn: vi köpte en Teutonia Cosmo, bara sådär. Det råkade komma fram under en diskussion på facebook att tre kompisar som ägt flera vagnar hade varsin och var skitnöjda, och Barnvagnsblogg har med din på sin bästa-lista, och hon bör ju veta... Sen råkade det finnas en på Blocket i jättefint skick och snyggt foder för en schysst peng, så vi passade på. Vi har ju ingen möjlighet att prova med bebis i, men den hade bra gung på vägen hem och är ändå väldigt nätt.
Bussen klämde dessvärre fast hjulen mellan buss och trottoar för att han inte började niga bussen förrän mitt i avstigningen.. så det var aningen svettigt, tänkte att nu går väl vagnen sönder innan vi ens fått unge! Men det gick bra.
lycka till det kommer gå hur bra som helst! Jag var på medicin innan graviditeten och den kunde man inte ta men det var någon här som tog medicin tror jag som var helt okej att ta!! så fråga BM du ska inte må dåligt!
RUL idag och det såg fint ut, så himla skönt! Nu hoppas jag att kunna slappna av lite mera. BM var säker på att ena var en tjej men den andra var lite mer otydlig men hon trodde även det var en tjej.
Jag kollar också efter vagn och det lutar väl åt en Emmaljunga Double Viking, finns inte jättemycket dubbelvagnar att välja på med de funktioner jag önskar.
Någon som har erfarenhet av dubbelvagnar som har tips?
RUL idag och det såg fint ut, så himla skönt! Nu hoppas jag att kunna slappna av lite mera. BM var säker på att ena var en tjej men den andra var lite mer otydlig men hon trodde även det var en tjej.
Jag kollar också efter vagn och det lutar väl åt en Emmaljunga Double Viking, finns inte jättemycket dubbelvagnar att välja på med de funktioner jag önskar.
Någon som har erfarenhet av dubbelvagnar som har tips?
Liten rolig grej jag vill dela med mig av. Jag å min sambo va på en thailändsk restaurang i helgen.. vi ville spela lite på maskin ???? min sambo hade ont i foten och hon som äger stället sa * har man ont i den foten den här kvällen betyder tur* .. Efter det fick Min sambo 6 st bonus (inga större vinster men endå kul )... sen går jag fram o beställer en fanta och hon säger * oj.. är det bebis på gång * och jag svara att ja visst vi ska ha bebis i januari. .. och hon tittar på min mage ler och säger * det är en flicka.. ser det på din glöd och formen på din mage.. kom i januari och visa henne till mig *
Hehe får se om hon har rätt nu då hehe