BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Tecknade denna .. large www.skandia.se/forsakra/graviditet/
Tack tjejer för svaren
Nu känns det bättre..
Kram <3
Jag undrar lite hur sjutton man söker trådar i alla dessa forum.
Brukar ju finnas som ett förstoringsglas att klicka på och sen skriver man nått ledord och får upp massa trådar som handlar om just det . Men jag kan inte hitta och jag blir knäpp HJÄÄÄLP
Jag undrar lite hur sjutton man söker trådar i alla dessa forum.
Brukar ju finnas som ett förstoringsglas att klicka på och sen skriver man nått ledord och får upp massa trådar som handlar om just det . Men jag kan inte hitta och jag blir knäpp HJÄÄÄLP
Åh himla kul att se ultraljudsbilder, kan inte fler dela med sig? :) Här är min lilla kille i magen iaf som planerar att titta ut 12 januari.
Åh himla kul att se ultraljudsbilder, kan inte fler dela med sig? :) Här är min lilla kille i magen iaf som planerar att titta ut 12 januari.

[quote=76935490][quote-nick]fernandasmamma skrev 2016-09-02 11:47:48 följande:[/quote-nick]Är du inne på familjeliv via datorn så finns det en sökruta längst upp till höger
Från mobilen vet jag tyvärr inte [/quote
Sitter på mobilen. Hittar inte alls vart man söker . Blir knäpp ]
Längtar så jag blir knäpp.. nästa vecka är det min tur att gå på RUL.. sjukt spännande.. så tjejer tänk på mig den 7 de kl 13 ????
Dock har jag haft det jobbigt nu med min panikångest ett par dagar.. tar ingen medecin för det . Men tänker att det måste finnas nått bra medecin fritt sett att handskas med skiten.. någon som har nån erfarenhet o dela med sig av?