• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Mammaresan
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-10 16:02:14 följande:
    Jag kommer inte testa mer förrän mensen uteblivit. Mår skit, är så deppig och bara ligger under täcket och gråter och gråter. Kan inte förklara varför. Hormoner antagligen. Orkar inget alls. Sambon orkar inte riktigt bry sig. Vilken jävla skitdag smile4.gif
    Stor stor kram till dig! Rynkar på näsan Hjärta
    columbus skrev 2016-07-10 16:09:24 följande:
    Vet inte om det är någon vidare tröst men du är inte ensam. Jag har värsta sortens PMS idag och ligger mest som ett kolli i soffan. Världens tempdipp imorse så mensen är på G imorgon eller tisdag. Man blir ju så less. Hoppas du känner dig bättre snart!
    Jag är inte så haj på det där med att tempa (och gör det inte nu) men vet att jag gjorde det under en cykel när vi försökte få till en 2:a. Då dippade jag med 0,5-1 grad om jag inte missminner mig ca 3-4 dagar innan BIM. Trodde inte jag var gravid i och med det och slutade tempa sen. Jag fick ett fint plus 2-3 dagar senare. Flört Så dipp behöver inte betyda att man inte är gravid! Men de andra symtomen kan ju såklart vara mens... men håller ändå tummarna att det inte är det denna gången!

www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Milie
    Anonym (Mamu) skrev 2016-07-10 13:28:38 följande:

Hej! Stort grattis till alla plus!!

Hur skulle ni tolka de här ältesten? Jag vet att det andra uppifrån inte är positivt men undrar om jag inte kan räkna med att äl är iaf med tanke på stegringen... testen är från

Fredag

Lördag fm

Lördag em

Söndag

Jag skulle tolka det näst översta som positivt.
  • Anonym (Mamu)
    Milie skrev 2016-07-10 21:51:15 följande:

Jag skulle tolka det näst översta som positivt.

Jag hoppades på det men fortfarande ingen temphöjning :( cd25 nu....o ingen äl. Suck så tröttsamt!!!
  • Loncelot

Monitorn gick upp på max från låg direkt imorse har inte hänt tidigare tempen är som vanligt men kände på mig redan igår att det var något på gång då ja var öm, dock var tempen igår kväll högre än vanligt och då hade ja legat i soffan i minst 3 timmar...som tur fick vi till det igår o bara att köra på vidare idag hoppas hoppas, ska läsa ikapp tråden idag har missat några dagar

• Loncelot
    Monsan skrev 2016-07-09 11:32:13 följande:

Är det någon som funderat på att starta en Facebookgrupp.. är så mkt lättare att följas där.. Nu har inte jag plussat än, men jag hoppas på att mensen håller sig borta 22 juli så att man isf kan joina..

Varför skulle det vara lättare att följas där? Bara min åsikt men själv tycker jag Facebook är skit o tycker det är så jävla tråkigt när trådarna mer eller mindre dör ut pga fb...men som sagt alla är olika....
  • columbus
    Mammaresan skrev 2016-07-10 20:42:52 följande:

Stor stor kram till dig! Jag är inte så haj på det där med att tempa (och gör det inte nu) men vet att jag gjorde det under en cykel när vi försökte få till en 2:a. Då dippade jag med 0,5-1 grad om jag inte missminner mig ca 3-4 dagar innan BIM. Trodde inte jag var gravid i och med det och slutade tempa sen. Jag fick ett fint plus 2-3 dagar senare. Så dipp behöver inte betyda att man inte är gravid! Men de andra symtomen kan ju såklart vara mens... men håller ändå tummarna att det inte är det denna gången!

Tack för pepp! Mensen smygstartade dock igårkväll och kom med dunder och brak nu på morgonen :( suck..
  • Tiiffany

Jag skulle haft ägglossning i fredags men ingen smile gubbe på testet! Har testat sedan mensen tog slut men ingen smile alls!! Kan det bero på att jag ätit letrozol i 5 dagar? Den ska ju stimulera äggblåsorna. Detta har aldrig hänt förr :O

• Mammaresan
    columbus skrev 2016-07-11 07:07:45 följande:

Tack för pepp! Mensen smygstartade dock igårkväll och kom med dunder och brak nu på morgonen :( suck..

Åh så jobbigt... :( <3 Ta extra hand om dig under mensen nu, det behövs när man blir så besviken och ledsen, arg eller vilken känsla som nu kan tänkas dominera mest. Stor kram!
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Tiger grr

Tyvärr är inget av de positiva. Ska visa mitt som jag tog i onsdags.

Anonym (Mamu) skrev 2016-07-10 13:28:38 följande:

Hej! Stort grattis till alla plus!!

Hur skulle ni tolka de här ältesten? Jag vet att det andra uppifrån inte är positivt men undrar om jag inte kan räkna med att äl är iaf med tanke på stegringen... testen är från

Fredag

Lördag fm

Lördag em

Söndag

Svar på tråden Bim Juli 2016