• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (Mamu)

Hej! Stort grattis till alla plus!!

Hur skulle ni tolka de här ältesten? Jag vet att det andra uppifrån inte är positivt men undrar om jag inte kan räkna med att äl är iaf med tanke på stegringen... testen är från

Fredag

Lördag fm

Lördag em

Söndag

• Anonym (Mamu)

Kan tillägga kanske att jag aldrig tidigare heller fått ett solklart positivt med ältest :/ hade lovat mig själv att inte använda de mer men ändå sitter jag här nu o försöker tolka dem....

• hoppfullsnart40
    Anonym (Mamu) skrev 2016-07-10 13:30:43 följande:

Kan tillägga kanske att jag aldrig tidigare heller fått ett solklart positivt med ältest :/ hade lovat mig själv att inte använda de mer men ändå sitter jag här nu o försöker tolka dem....

Mina har heller aldrig blivit starkare än dina, men jag hoppas jag har ägglossning ändå :)
  • Anonym (Alexandra)

Bim - 3 idag. Känner inget särskilt, lite molvärk ibland och svullna och mörkare bröstvårtor. Som vanligt före mens... Försöker minnas hur det var förra gången, i höstas. Bim -4 på kvällen upptäckte både sambon och jag att mina bröst var större. Vi åt räkor och drack vin, men det smakade inte gott alls. Morgonen därpå fick jag positivt med cb digital. Men jag antar att symptomen kan vara olika. Med mitt äldsta barn, för 15 år sen, hade jag inga symptom alls. Testade över en vecka efter bim, eftersom mensen uteblivit.

• Mammaresan
    HäxanSurtant skrev 2016-07-10 12:30:51 följande:
    Oj vad roligt! GRATTIS!

Nu håller jag tummarna för oss andra! BIM -6 idag för mig.... Har beställt ett ett testa-tidigt som troligen kommer imorgon och tänkte testa tisdag morgon. Är det för tidigt tror ni? 
    Det är ju i så fall BIM -4 eller -5
    Kommer också testa på BIM -4 som är om 6 dagar. Om det är för tidigt? Absolut! Kommer jag göra det ändå? Japp! Flört Så ja, det är inget säker att testa då om du vill få ett säkert svar på om du är gravid eller inte. Men man kan prova om man vill. Glad
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • Anonym (Alexandra)

Jag kommer inte testa mer förrän mensen uteblivit. Mår skit, är så deppig och bara ligger under täcket och gråter och gråter. Kan inte förklara varför. Hormoner antagligen. Orkar inget alls. Sambon orkar inte riktigt bry sig. Vilken jävla skitdag

• columbus
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-10 16:02:14 följande:

Jag kommer inte testa mer förrän mensen uteblivit. Mår skit, är så deppig och bara ligger under täcket och gråter och gråter. Kan inte förklara varför. Hormoner antagligen. Orkar inget alls. Sambon orkar inte riktigt bry sig. Vilken jävla skitdag

Vet inte om det är någon vidare tröst men du är inte ensam. Jag har värsta sortens PMS idag och ligger mest som ett kolli i soffan. Världens tempdipp imorse så mensen är på G imorgon eller tisdag. Man blir ju så less. Hoppas du känner dig bättre snart!
  • Anonym (Alexandra)
    columbus skrev 2016-07-10 16:09:24 följande:

Vet inte om det är någon vidare tröst men du är inte ensam. Jag har värsta sortens PMS idag och ligger mest som ett kolli i soffan. Världens tempdipp imorse så mensen är på G imorgon eller tisdag. Man blir ju så less. Hoppas du känner dig bättre snart!

Jo, det är en tröst att man inte är ensam att må såhär. Även om man såklart inte önskar någon annan att må dåligt. Jag har låst in mig på toa och stortjuter. Utan egentlig anledning. Vi skulle åka och handla, men jag tar mig ingenstans, så sambon får åka själv. Han meddelade nyss att han besöker sina föräldrar och sover där i natt. Jag förstår honom...
  • Deni81
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-10 16:34:18 följande:

Jo, det är en tröst att man inte är ensam att må såhär. Även om man såklart inte önskar någon annan att må dåligt. Jag har låst in mig på toa och stortjuter. Utan egentlig anledning. Vi skulle åka och handla, men jag tar mig ingenstans, så sambon får åka själv. Han meddelade nyss att han besöker sina föräldrar och sover där i natt. Jag förstår honom...

Stackars Vill trösta dig, jag mår alltid så där när jag närmar mig mens. Och har dessutom problem med hormonerna runt mens. Hoppas hoppas att du mår bättre snart, bara gråt ut, låt det komma. Har också en oförstående sambo så jag vet hur det känns.
  • MissJL

Jag är på ca BIM-6 om appen stämmer... La testerna åt sidan den här månaden då jag bara blir besviken när jag aldrig får fullt utslag! Inga äl känningar så vi chansar på appen o ligger ca tre dagar i veckan.. Har nyss snusat på en 2 veckors bebis o jisses vad ljuvligt! Tänk om det tar sig den här månaden <3

Svar på tråden Bim Juli 2016