Bim aug 2016
Någon som är i planeringsstadiet? Vi har två flickor födda 12 och 15 och nu hoppas vi på en bebis senvår/början av sommaren 2017
Med första var tanken att börja försöka efter att jag kommit igång att jobba efter studier, men första veckan på jobbet så plussade jag, det blev bra ändå. Med tvåan så hade vi tänkt köra igång på sommaren men blev nojiga av att flera i vår omgivning hade svårt att bli gravida så vi börja tidigare och plussade i slutet av maj istället. Nu väntar vi på nästa mens sen kör vi igång(för en till vinterbebis skippar vi gärna ????).
Det var lite om mig, något mer i samma tankar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-07-12 07:51
Bimlista: www.familjeliv.se/forum/thread/76791085-bimlista-aug-2016

Känner dock en känsla av hopplöshet, vi har försökt sedan årsskiftet och nu äntligen fick jag ett positivt resultat på ägglossningsstickorna den 14&15/8... Tempen har inte varit så här heller tidigare så var så glad.... NC visade att jag hade ägglossning den 16/8 .... SÅ tänkte att den här månaden blir det ett plus! Står att jag ska ta test den 31/8 och 1/9.... Dock så har jag känningar i ena äggstocken sedan några dagar tillbaka och en molnande värk i magen som jag brukar få när jag ska få mens .. Har haft en kort cykel på ca 25 dagar så tror inte att det blir något denna månad heller :( Jag som hade hoppats så mycket! BIM 26/8 men kanske mensen som kmr för tidigt, har haft spiral så inte haft världens mest regelbundna cykel... Får väl tänka positivt, vi har tid för utredning nästa månad....