• Ice Age

Bim aug 2016

Någon som är i planeringsstadiet? Vi har två flickor födda 12 och 15 och nu hoppas vi på en bebis senvår/början av sommaren 2017

Med första var tanken att börja försöka efter att jag kommit igång att jobba efter studier, men första veckan på jobbet så plussade jag, det blev bra ändå. Med tvåan så hade vi tänkt köra igång på sommaren men blev nojiga av att flera i vår omgivning hade svårt att bli gravida så vi börja tidigare och plussade i slutet av maj istället. Nu väntar vi på nästa mens sen kör vi igång(för en till vinterbebis skippar vi gärna ????).

Det var lite om mig, något mer i samma tankar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-07-12 07:51
    Bimlista: www.familjeliv.se/forum/thread/76791085-bimlista-aug-2016

• Svar på tråden Bim aug 2016
  • FyrAAAA
    Milli_1 skrev 2016-08-20 11:53:58 följande:

Tog test i morse, bim+2.. Ingen tvekan

Grattis!!!!
  • FyrAAAA

Någon mer som fortsätter ha äl-flytningar efter äl? Jag har fortfarande det trots fullt utslag för äl i måndags!

Ni som plussat, hur har era flytningar varit tiden mellan äl och bim?

• Tiiffany

Idag är det min födelsedag (24 år) och ligger på bim+1 idag. Det är vårt 12e försök och idag känner jag inte symptom alls. Vill heller inte ta ett test och sabba denna dag ifall de visar negativ. Står i kö för ivf och kommer troligtvis påbörja sept eller oktober

• Ememem
    copycat skrev 2016-08-20 13:10:05 följande:

Jag tror digitala brukar behöva lite starkare streck innan det ger utslag. Sist fick jag svaga stickor men ändå synliga men "inte gravid" på digitala. 2-3 dar senare fick jag "gravid 1-2". Så om du tar digitalt och får negativt ska du inte bli för besviken, du kan fortfarande vara gravid bara att kameran i det digitala inte klassar ditt streck som nog starkt för att ge utslag. Jag hade väntat nån dag men fortsatt med stickor :P

Tog ett digitalt :D

• Periksson90
    Ememem skrev 2016-08-20 16:53:18 följande:
    Grattis! Vad kul att vi är några som plussat idag :)
  • copycat

Meeeeeen!!!! FANTASTISKT! Så stort stort grattis! Vilken lycka <3

Ememem skrev 2016-08-20 16:53:18 följande:

• Anonym (Bella)

Förvirrad

På bim fick jag bara rosa flytningar. Dagen efter mer som blod och mensvärk. Tredje dagen massa klumpar (har aldrig set nåt liknande). Och nu ingen värk och bara rosa flytningar.

Har aldrig haft så här konstig mens. Jag gick dessutom i köpcentrum idag och tyckte alla matlukter luktade riktigt illa. Känner lusten att ta ett gravtest trots mensen, men känner mig bara larvig

• Lillstrumpa84
    Loncelot skrev 2016-08-18 20:26:20 följande:
    Funderar på det o detta är försök8...pfff nu måste det väl ta sig! 2:a barnet gick på 1:a försöket, 3:e barnet på 2:a försöket, kom igen nu...
    Tagit något test? BIM måndag men känsla av att de inte är något. Första försöket efter att ha slutat med p-piller så