• Anonym (Kvinna)

Tatuering på händerna!

Va tycker ni om dom som har tatuering på händerna? Vad får ni för intryck, känsla? :)

Eller tycker ni inget alls? Kul o höra folks riktiga åsikter! Jag har själv väldigt mycket tatueringar på hela kroppen (dock inte ansiktet).

• Svar på tråden Tatuering på händerna!
  • Anonym (Estet)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-18 21:53:17 följande:

Hahaha asså året är 2016 o man har fortfarande samma värderingar som för 30år sen. Det om nått är tragiskt tycker jag! Tur att det finns en del som INTE tycker att det är trashigt o att man e kriminell eller har drog problem pga att man har tatueringar!! Jag är stolt över alla mina tatueringar, gjorde min första när ja va 14, skulle aldrig göra det ogjort, inte en enda av dom ja har :) har en hel del. O jag är idag 32år!

Jag kan till minst 95 procent träffa in om den tatuerade är missbrukare/kriminell/low lifer eller en Arne Arnesson som arbetar som programmerare genom att se tatueringarna.
  • Anonym (Kvinna)

Blir mörkrädd när ja läser va vissa utav er har för fördomar...

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Estet) skrev 2016-07-18 22:13:08 följande:

Jag kan till minst 95 procent träffa in om den tatuerade är missbrukare/kriminell/low lifer eller en Arne Arnesson som arbetar som programmerare genom att se tatueringarna.

Jo det tror ja säkert!! Men att folk drar alla tatuerade över samma kam, de e tragiskt!!
  • Mooomin
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-07-18 22:08:38 följande:

Haha jaså? Va har du för nått? :)

Ja, det gjorde jätteont. Samma med läkningen, svällde upp som fan o var djävulskt ömt! Jag har blommor.. Du då? :)
  • Anonym (M)
    M i s s skrev 2016-07-18 21:47:47 följande:

Jag tycker det låter väldigt märkligt. Skulle man vara sämre i kassan för att man har tatueringar? Skulle folk bli rädda?