• Anonym (Kvinna)

Tatuering på händerna!

Va tycker ni om dom som har tatuering på händerna? Vad får ni för intryck, känsla? :)

Eller tycker ni inget alls? Kul o höra folks riktiga åsikter! Jag har själv väldigt mycket tatueringar på hela kroppen (dock inte ansiktet).

• Svar på tråden Tatuering på händerna!
  • M i s s
    Anonym (M) skrev 2016-07-18 21:05:23 följande:

Jag tö ler fy vad fult och att dom minsta sina chanser att få jobb... För det är bara att inse att man faktiskt inte får vilka jobb som helst med vissa sy liga tatueringar...

Min sambo är butikschef och det kom en kille med tatueringar i ansiktet och sökte kassajobb . Man får inte diskriminera men det säger sig själv att man hellre väljer en annan.... Likadan när de har tatueringar på händerna

Jag tycker det låter väldigt märkligt. Skulle man vara sämre i kassan för att man har tatueringar? Skulle folk bli rädda?

En av mina vänner som också har en hel del tatueringar, jobbar som förskolelärare och det är inga problem. Hon är tatuerad på fötterna, låren, hela armarna, halsen osv. Det borde verkligen inte vara ett problem, någonstans.

Har sett flera som arbetar i butiker som har tatueringar. Inga konstigheter. Det är en smaksak.
  • klyban
    Froken Lokens skrev 2016-07-18 18:03:32 följande:
    Som jag skrev, många gånger missbrukare, rökare eller uppmärksamhetstörstande. Anonym kvinna valde att endast läsa missbruksdelen av en anledning bara hon vet antar jag.
    Nja, visst en del av dessa är överrepresenterade här.
    Men även inte, till viss del.
  • Anonym (Lev låta leva)
    Anonym (Estet) skrev 2016-07-18 20:34:14 följande:
    Jag har precis motsatt uppfattning. De med många synliga tatueringar är väldigt svaga människor som inte har egna åsikter och som inte kan stava till musikaliskt utbud utan som på sin höjd lyssnar på hårdrock. Att de skulle ha koll på konst har jag aldrig märkt av.