Förstår inte folk som klagar på synliga tatueringar... Okej, i ansiktet och på halsen kan det vara distraherande och har man ett olämpligt motiv eller text så förstår jag. Men att ha en tatuering på handen/finger/fingrarna så ser jag det som någon skulle använda många ringar, armband etc. Ända skillnaden är att man inte kan ta bort tatueringen utan att gå igenom laserbehandling.
Mina händer och fingrar är tatuerade, inte för jag är WT eller wannabe kriminell, jag har en tiger och ett lejon medan det står det "Don't Fear" på fingrarna. Jag tog valet för att jag har haft det tufft men ändå haft styrkan, visat dominant och haft lederskapet för att ta mig till där jag är idag, vilket lejonet och tigern symboliserar och texten "Don't Fear" är för att man inte ska visa rädsla för det man vill åstakomma med.
Jag tatuerar enbart in saker som har påverkat mig i livet och som kan symbolisera det med ett motiv eller text. Som en person bryter armen och får ett ärr efter operation osv. Istället för bara ha det i huvet vill jag gärna se och bli påmind av de positiva sakerna jag har gått igenom.
Throw those hate comments, med varför inte tatuera det på ett annan ställe man kan dölja osv.