• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Ruffsan

prinsessan15 skrev 2016-08-09 08:05:41

Grattis! Efter uträkningar har jag också bf 20/4 ????

Tack, och stort Grattis till dig också, och till alla ni andra som också plussat! Roligt att vi är flera stycken med bf runt den 18-20 april! Oxens tecken har jag sett :) Ska bli väldigt roligt och intressant att följas åt.

• LillaL7

Hejsan! Har också +:at och kommer att ha BF i april om allt går vägen! :) Vill gärna va med i hemliga fb-gruppen!

• prinsessan15

Oxen, det blir intressant ;)

• Stjärnebo
    LillaL7 skrev 2016-08-09 21:45:00 följande:

Hejsan! Har också +:at och kommer att ha BF i april om allt går vägen! :) Vill gärna va med i hemliga fb-gruppen!

Skriv i pm vad du heter så skickar jag inbjudan till gruppen.
  • JHJ

Hej :)
    Jag hoppar gärna med in här, plussade imorse. Vi lyckades på andra försöket är väldigt nervös för missfall då jag har läst om det så mycket. Enligt en app har jag bf 17 april :)

• FrökenC

Hoppa in i vår facebookgrupp ni som plussat. Lättare att följas åt där

Skicka pm med namn till mig, Stjärnebo, sobika eller smurfsahlin

• Ahoo

Skrev här tidigare men borta nu?

Plussade i torsdags, gått in i vecka 4+2! Haft två missfall så håller verkligen tummarna att det går vägen denna gång. :)

Grattis till alla som plussat!

• Ahoo
    Ahoo skrev 2016-08-09 23:57:55 följande:

Skrev här tidigare men borta nu?

Plussade i torsdags, gått in i vecka 4+2! Haft två missfall så håller verkligen tummarna att det går vägen denna gång. :)

Grattis till alla som plussat!

Oj, ny här! Såg att det fanns några sidor! :)
  • Ahoo
    FrökenC skrev 2016-08-09 23:27:39 följande:

Hoppa in i vår facebookgrupp ni som plussat. Lättare att följas åt där

Skicka pm med namn till mig, Stjärnebo, sobika eller smurfsahlin

På Facebook eller här? :) hittar inte åt gruppen!
  • FrökenC

Gruppen är hemlig, så därför hittar du den inte. Skicka meddelande på familjeliv med ditt namn så ordnar vi det

Ahoo skrev 2016-08-10 00:09:17 följande:

På Facebook eller här? :) hittar inte åt gruppen!

Svar på tråden BF April 2017