• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Ahoo
    Hanna 82 skrev 2016-08-10 09:41:48 följande:
    Samma för mig, 2 MF innan, första barnet. Lite jobbigt samtidigt som man är glad, jag kan tyvärr inte glädjas så mycket som jag vill, mest orolig för fler MF. Är i v 5+0 idag.
    Första barnet här också! Känner samma, försöker att inte tänka så mycket men det är svårt.. Är på BIM + 30 så ha ju trott att jag va längre gången än vad jag är. (I vecka 4+2)

Ska till gyn igen på måndag. Ha du varit hos gyn? Vi ska få komma igen i vecka 7-8 igen för att kolla hjärtslagen. Orkar inte med ett missfall till... Håller tummar för oss båda att vi går hela vägen!
  • Ahoo
    Sobika skrev 2016-08-10 10:38:50 följande:

Jag va tvungen att ta ett nytt test idag med och liiite mörkare rosa streck! Kan fortfarande inte fatta helt! Såg en som va gravid med ganska stor mage och höll på att börja gråta haha. Är så himla glad för detta!

Helt underbart !! :) Vilken vecka är du i? Inte riktigt smält det hela heller. :)
  • Sobika

Det tar nog ett litet tag. Jag är i vecka 4 (3+6) vilken vecka är du i?

Jag skickar meddelande till dig om gruppen på fb.

Ahoo skrev 2016-08-10 11:50:11 följande:

Helt underbart !! :) Vilken vecka är du i? Inte riktigt smält det hela heller. :)

• Hanna 82
    Ahoo skrev 2016-08-10 11:48:03 följande:

Första barnet här också! Känner samma, försöker att inte tänka så mycket men det är svårt.. Är på BIM + 30 så ha ju trott att jag va längre gången än vad jag är. (I vecka 4+2)

Ska till gyn igen på måndag. Ha du varit hos gyn? Vi ska få komma igen i vecka 7-8 igen för att kolla hjärtslagen. Orkar inte med ett missfall till... Håller tummar för oss båda att vi går hela vägen!

Min BM är på semester så ska prata med henne på måndag, även tänkt kontakta privatklinik för fler UL denna gången, sist fick jag tjata och böna och be hos gyn för att få komma dit när jag kände att nått va fel, det orkar jag inte med denna gången, då betalar jag hellre och kan gå när jag vill.....

Hade MF i v 13 och v10 de andra gångerna.

Håller tummarna för oss båda.
  • prinsessan15
    Stjärnebo skrev 2016-08-10 09:28:03 följande:
    Absolut inget konstigt med svagt plus. Ett plus är alltid ett plus. Testa om några dagar igen om det känns bättre med ett tydligare streck ????????????

Grattis!
    Tack! Ja har ett digitalt och en sticka hemma så jag får ta dem nästa vecka kanske :)
  • Ice Age

Åh äntligen BIM och PLUS!!! SÅ glad, en liten trea på väg :)

Hoppar in här i tråden. Finns det en facebook grupp än?!

• Ice Age
    Sobika skrev 2016-08-10 12:15:51 följande:

Jag vill oxå gärna vara med i facebookgruppen!
  • Ahoo
    Hanna 82 skrev 2016-08-10 12:37:18 följande:
    Min BM är på semester så ska prata med henne på måndag, även tänkt kontakta privatklinik för fler UL denna gången, sist fick jag tjata och böna och be hos gyn för att få komma dit när jag kände att nått va fel, det orkar jag inte med denna gången, då betalar jag hellre och kan gå när jag vill.....

Hade MF i v 13 och v10 de andra gångerna.

Håller tummarna för oss båda.
    Va samma för mig.. Ringde in och fick tjata mig till att få komma in på undersökning.. Ja kanske man ska göra det istället!

Mig var de vecka 9 och vecka 5... Men ah måste försöka koppla bort det och tänka framåt! :)

Skrev för övrigt fel i vilken vecka jag är i, skulle stå 3+2 inte 4! :)
  • Ahoo
    Sobika skrev 2016-08-10 12:15:51 följande:

vecka 4, 3+2 :) Okej, tack så mycket.
Svar på tråden BF April 2017