3hjärtan skrev 2016-08-09 13:55:25 följande:
[quote=76868283][quote-nick]Mix of mine skrev 2016-08-09 13:46:45 följande:[/quote-nick]Mina är 8 och 10
Just nu nojjar jag över det mesta... lite jobbigt...
Jag hade lite högt blodtryck i sista graviditeten och står i kö till vårdcentralen för att prata med dem om annan blodtrycksmedicin. Har redan hunnit boka inskrivningstid också, fick redan nästa vecka.
Var dina andra graviditeter "normala"?[/
Kanske bör boka tid jag med för tänker göra kub. Är väl ca V6+1 idag. Vilken vecka fick du tid för inskrivning?
Jo mina graviditeter var normala. Inget avvikande. Hade högt bt på slutet med första och stigande äggvita så blev nån extra koll sista veckan. Annars har jag mått illa och haft foglossningen värst var med barn nr2, då hasade jag fram på kryckorna. Livrädd jag ska bli så dålig. Hade hemsk foglossning med 3an också, i v18 kunde jag inte ens vända mig i sängen. Blev iaf bättre med akupunktur
Jag är bara precis på BIM +1 idag så jag lär väl vara i vecka 5 nästa vecka? Ganska tidig inskrivning.. Men där jag ska gå har de ett sånt jättetidigt möte och sen ett andra möte i vecka 8-10.
Oh ja, foglossning hade jag också, framförallt med yngsta barnet. Det hade jag förträngt

Men så illa som du verkar ha haft det var det inte. Hoppas du klarar dig bättre denna gång.
Nu är jag mest orolig för utomkvedshavandeskap eftersom jag har känt lite hugg ner till vänster både innan BIM och igår framförallt. Kanske kan be dem göra ett VUL på inskrivningen hoppas jag så att jag kan släppa det i alla fall sen.