• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • iris b
    Mimmimatilda94 skrev 2016-08-08 08:09:05 följande:

Oj, hur gör man det ???? haha ganska färsk här!

Gå in på min profil och skicka ett privat meddelande:)
  • Bio

Hejhej! Jag hänger gärna med er men kommer nog att hålla mig lite i bakgrunden till att börja med. Jag har haft två missfall på rad efter att vi fick vår son så jag vågar inte ta ut nåt i förskott, har dessutom svårt att bli gravid så det är en enorm besvikelse varje gång. Men vi håller tummarna för att den här gången ska gå bättre!

• Ahoo
    Eloons skrev 2016-07-24 18:59:22 följande:

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

Hej.

Ny här och plussade i torsdags! :) gick in i vecka 4 idag! Två missfall sen tidigare så hoppas att denna gång stannar pyret kvar. :)
    Följs gärna åt.
  • Lemoncool2

Hej vill också vara med plussade svagt imorse och cv digital sa 1-2 veckor sen befruktning så cirka vecka 3 el 4 då :) går man på sista mens är jag i vecka 6 men det vet jag inte stämmer då jag inte plussat förrän nu

• Ritarutan

Jag plussade idag.. Är hemskt gärna med här. Förstföderska med. Känns sjukt! (på ett bra sätt) 

• linneajl

Hej hörni!

Plussade idag också på Clearblue Digital. Ska enligt förra mensen ha BF 18 april. Är i vecka 4 (3+6).

Förstföderska, vill jättegärna ha någon att snacka med och gärna inom Stockholms trakten!

• prinsessan15

Jag plussade igår med sticka och idag visade CB digital gravid 1-2 :) enligt app är jag i vecka 5 (4+1) vet inte om det stämmer överens med mitt test dock?
    Skulle vara kul att följas åt! För mig är detta nr 2 :)

• Ruffsan

Jag hoppar gärna in här också! Plussade igår och har bf den 20 april, det blir vårt andra barn :)

Svar på tråden BF April 2017