• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • mamalolo
    Marängen skrev 2016-08-12 17:53:57 följande:

Hej! Grattis till alla! Och beklagar till er som redan hunnit missta era graviditeter :(

Jag tror nog jag är gravid, andra barnet isåfall. Plussade svagt igår men tydligare idag, äl+10, så vecka 3+3. Har en 1 åring hemma och hade ett missfall i v 5 nu i juni. Jag hoppas denna plutt vill stanna ?? jag är jätte gärna med i en Facebook grupp :) bf 25 april

Välkommen Marängen! Då kan vi följas åt. Är på 3+4 och BF 23-24 april om allt går bra. Hade missfall i V65 i april och hoppas också att denna graviditet stannar.
  • mamalolo
    Eloons skrev 2016-08-12 18:32:04 följande:

Nu är jag i vecka 5, snart 6 och när jag var i vecka 3-4 så hade jag väldigt mycket menskänningar! De har blivit mindre obekväma nu om man säger så, har kanske blivit mer van vid dom haha :)

Skönt att höra! :D
  • lindgrenmaria91

Hej! Plussade idag, tredje barnet med Bf 22 april om jag räknat rätt. Finns det någon facebookgrupp att gå med i? :D

• Lisanil

[quote=76877899][quote-nick]lindgrenmaria91 skrev 2016-08-12 18:48:07 följande:[/quote-nick]

Hej! Plussade idag, tredje barnet med Bf 22 april om jag räknat rätt. Finns det någon facebookgrupp att gå med i? :D

[/

Grattis! :) undrar också ang Facebook-grupp?

• Smurfsahlin

Ni som är intresserade av fb grupp:

Skicka meddelande till mig eller fröken C med ert namn o hur er fb profilbild ser ut.

Vi måste bli vänner tills ni kommit in i gruppen, sen kan vi ta bort varandra igen :)

• Marängen
    mamalolo skrev 2016-08-12 18:46:50 följande:

Välkommen Marängen! Då kan vi följas åt. Är på 3+4 och BF 23-24 april om allt går bra. Hade missfall i V65 i april och hoppas också att denna graviditet stannar.

Tack :D och grattis till dig! Vilket test använde du? Hade du testat innan?

Åh hoppas det går vägen den här gången! Jäkla missfall :(
  • mamalolo
    Marängen skrev 2016-08-12 19:24:06 följande:

Tack :D och grattis till dig! Vilket test använde du? Hade du testat innan?

Åh hoppas det går vägen den här gången! Jäkla missfall :(

Vecka 6 skulle det stå. :)

Denna gång testade jag först positivt med Testlagrets och Lloyds testa tidigt (igår, ÄL+10). Därefter CB Digital (neg idag, 1-2 v idag). Fick negativt på ÄL+8. Förra gången fick jag aldrig mer än 2-3v på CB digital och då började jag ana oråd...

Du då?
  • lycklig81

Jag har en del känningar. Mkt mensvärk och uppsvälld mage på kvällen. Lite illamående också

• Jaasmine91

Hej!

Hoppar gärna in i gruppen. :) plussade igår 11/8, har BF den 23/4 enligt min NC app.

Detta är första barnet för oss, gick igenom ett MF för ca 3 månader sedan. Är väldigt orolig men hoppas samtidigt att vi får gå hela vägen denna gången.

Är väldigt glad men ändå inte lyckats smälta det än. :)

• Ahoo
    Jaasmine91 skrev 2016-08-12 22:23:14 följande:

Hej!

Hoppar gärna in i gruppen. :) plussade igår 11/8, har BF den 23/4 enligt min NC app.

Detta är första barnet för oss, gick igenom ett MF för ca 3 månader sedan. Är väldigt orolig men hoppas samtidigt att vi får gå hela vägen denna gången.

Är väldigt glad men ändå inte lyckats smälta det än. :)

Samma bf som mig! Roligt och grattis. :)
Svar på tråden BF April 2017