• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • prinsessan15

Är så himla orolig för missfall, ska ett test vara så här svagt på bim+1?

• Lisafisa

Grattis till alla plus!

Själv plussade jag igår (gjorde fem test för jag kunde inte tro att det var sant)

Har egentligen ingen aning om hur man räknar ut BF, men jag antar att det borde bli i slutet av april någon gång!

• Baaam85

Plussade förra veckan och går gärna med i FB-gruppen! Skickar pm. Så himla spännande!??

• Stjärnebo
    prinsessan15 skrev 2016-08-10 05:46:39 följande:

Är så himla orolig för missfall, ska ett test vara så här svagt på bim+1?

Absolut inget konstigt med svagt plus. Ett plus är alltid ett plus. Testa om några dagar igen om det känns bättre med ett tydligare streck ????????????

Grattis!
  • Hanna 82
    Ahoo skrev 2016-08-09 23:57:55 följande:

Skrev här tidigare men borta nu?

Plussade i torsdags, gått in i vecka 4+2! Haft två missfall så håller verkligen tummarna att det går vägen denna gång. :)

Grattis till alla som plussat!

Samma för mig, 2 MF innan, första barnet. Lite jobbigt samtidigt som man är glad, jag kan tyvärr inte glädjas så mycket som jag vill, mest orolig för fler MF. Är i v 5+0 idag.
  • Sobika

Jag va tvungen att ta ett nytt test idag med och liiite mörkare rosa streck! Kan fortfarande inte fatta helt! Såg en som va gravid med ganska stor mage och höll på att börja gråta haha. Är så himla glad för detta!

• JHJ

Jag är ny här på FL, vet inte hur man skickar PM haha. Men jag vill gärna gå med i fb gruppen. Jobbigt att inte kunna prata med någon så känns skönt att ha andra som precis blivit gravida :)

• Sobika

Jag har skickat ett meddelande till dig här på fl.

JHJ skrev 2016-08-10 10:54:38 följande:

Jag är ny här på FL, vet inte hur man skickar PM haha. Men jag vill gärna gå med i fb gruppen. Jobbigt att inte kunna prata med någon så känns skönt att ha andra som precis blivit gravida :)

• Ahoo
    FrökenC skrev 2016-08-10 00:50:03 följande:

Gruppen är hemlig, så därför hittar du den inte. Skicka meddelande på familjeliv med ditt namn så ordnar vi det

Okej, ha sökt på era namn här på Familjeliv men hittar inte åt någon. :/
Svar på tråden BF April 2017