• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Carolisa

Fick mensvärk på fredagen. När jag vaknade på lördagen och gick på toa upptäckte jag att jag blödde rött blod. Mensvärk och Blödde sparsamt under dagen men fick ut en del klumpar som fick mig att känna mig säker på att det var MF. Haft sparsamt med bruna flytningar sen i söndags.

3hjärtan skrev 2016-08-10 23:47:00 följande:

[quote=76873324][quote-nick]Carolisa skrev 2016-08-10 23:33:51 följande:[/quote-nick]Lyckan blev kortvarig.. Missfall i lördags i v 5..[/

Beklagar??

Hur gick dit MF till? Tror jag har MF på g nu då jagblrjade fp blodiga flytningar idag

• Ahoo
    Carolisa skrev 2016-08-10 23:33:51 följande:

Lyckan blev kortvarig.. Missfall i lördags i v 5..

Beklagar... :( Styrke kramar till dig.
  • Lisanil

Hej! Jag hakar gärna på :) jag plussade igår efter att ha testat 4 olika test! Fick 3+ veckor med CB digital. Ungefärligt bf datum är 5/4, men har lite problem att räkna ut bf då jag verkligen inte minns när jag senast hade mens, nån gång i slutet av juni men kan ej sätta ett datum på det. Låter kanske knäppt, men min mens kommer lite som den vill så har aldrig en fast datum och hade rätt myclet i livet kring den punken och kan verkligen inte minnas. Finns de nått annat sätt att gå till väga? Dum fråga kanske, helt ny i detta! Haha :)

• prinsessan15
    Bf2017 skrev 2016-08-11 14:05:16 följande:

Bf 2017. V7 med andra barnet.

Grattis! Hur gammal är din första? :)
  • prinsessan15
    JHJ skrev 2016-08-10 22:11:24 följande:

Igår plussade jag, enligt en app är jag gravid i v 5. Det är min första graviditet, men jag mår illa hela tiden och spyr ofta, är det "normalt" så tidigt i graviditeten? Ursäkta om det är en dum fråga haha. Har läst massor om att gravida får det senare. Tacksam för svar :)

Jag är också i V5 och är illamående till och från dock har jag ej spytt. Men det är väl en reaktion på hormonerna så det kan väl komma tidigt? På appen jag har står det i alla fall att man kan uppleva illamående
  • lycklig81

Plussade för några dagar sedan, v 5 och bf 20/4. Detta blir tredje barnet. De andra blir 4 och 2 år i höst ????fruktansvärt svullen redan på kvällarna men med tanke på hur enorm jag varit de andra graviditeterna så är det lika bra att ställa ik sig på att jag kommer bli stor tidigt även den här gången.

• mamalolo

Hej alla! Plussade idag på ÄL+11. BF 23-24/4. Är nojig som sjutton pga tidigt missfall i april. Skulle bli så glad om det gick vägen denna gång. Tredje barnet för oss.

Hur mår ni andra som är i v 3-4? Några känningar?

Svar på tråden BF April 2017