• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Pumpalens

Hej, Hoppar in i denna tråden och har även skrivit om att få gå med i er Facebook grupp :)

Är äntligen gravid igen efter ett MF hoppas nu att vi kommer få en liten April bebis, är beräknad till 9 april. Plussade för ca 2 veckor sen.

Grattis till er andra :)

• Tra3dockan

Jag har gått sen i fredags med svaga svaga plus på stickan och en del symptom men velat kring att berätta för min man dels för att jag inte vågar tro fullt på testen och dels för att jag är rädd för tidigt mf och ville vänta tills 13:e på hans födelsedag för att vara säker.

Men idag så hade jag glömt min kopp med kiss i efter dagens test på toaletten och han frågade på en gång om jag tagit test. Jag svarade att jo och om allt går bra så kommer vi få en bebis i april. Jag plockade fram ett paket med en pappa bok och en skylt som det står dads garage på. Min man är inte den som visar supermycket känslor utan bär de på insidan. Jag fick i alla fall ett brett leende :)

• Septembermorsa

Hej Alla! 

Jag har börjat förstå att jag också är gravid. Plussade för två veckor sedan ungefär. 
    Jag har förfärligt dålig koll på när eventuell bf skulle kunna vara då jag har fruktansvärt oregelbunden mens/ägglossning.

Har skrivit till Iris B och hoppas att hon släpper in mig er hemliga FB grupp snart ;) 

Jag ser fram emot att följas åt med er alla! Vilken spännande resa vi har framför oss :) 

• Mimmimatilda94

Hej! Jag är överlycklig, plussade idag på morgonen på bim +5. Är första gången med barn så vill gärna vara med i Fb-grupp för att kanske få lite tips å inputs :) bf 14 april (enligt app)

• 3hjärtan

Jag är 36 år och väntar mitt 4e barn! Ska ha i början av april om allt går vägen. Vecka 6+0 idag. Gruvar mig för illamående och foglossning. När började ert illamående?

Känner redan nu att jag måste äta i tid för annars mår jag illa och känner mig olustig. Lite metallsmak i munnen och super ömma bröst. Redan uppblåst mage pga tarmarna. Vill kunna dölja länge föe vi hade inte tänkt säga nåt innan rul.

Tänker ni kolla kön? Det ska inte vi göra

• mariama
    Mimmimatilda94 skrev 2016-08-07 20:47:48 följande:

Hej! Jag är överlycklig, plussade idag på morgonen på bim +5. Är första gången med barn så vill gärna vara med i Fb-grupp för att kanske få lite tips å inputs :) bf 14 april (enligt app)

Grattis!! :) skriv till iris b så får du inbjudan till gruppen :)
  • PUno

I torsdags fick vi reda på att vi skulle få en liten! Känns helt otroligt. Min fru har nog inte riktigt fattat det ännu men vi är väldigt glada.
    13 april är BF och just nu läser vi på om allt man får och inte får göra..
    Galet!

Hur som helst! Sjukt spännande och ser fram mot att följa tråden!

/ Glad pappa

• 3hjärtan

Jag går gärna med i Fb gruppen när vi går ut med graviditeten. Vill hålla den hemlig ännu. När jag kollat på slutna gravid grupper på Fb så ser jag medlemmen om jag är vän med den personen. Så skriver bara här sålänge

• iris b
    3hjärtan skrev 2016-08-08 16:50:03 följande:

Jag går gärna med i Fb gruppen när vi går ut med graviditeten. Vill hålla den hemlig ännu. När jag kollat på slutna gravid grupper på Fb så ser jag medlemmen om jag är vän med den personen. Så skriver bara här sålänge

Gruppen är hemlig så ingen (förutom de som är medlemmar förstås) kan se att du är med.
Svar på tråden BF April 2017