• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Tigger78

Hej igen!

Har skrivit förut men skriver igen, vill oxå gärna vara med i gruppen på Facebook, så roligt att få ha lite vänner att prata med under tiden tills april ( heter Åsa Edwardh)

• iris b

Skicka ett meddelande till mig här på FL med er mailadress så lägger jag till er så fort jag kan! :) (Kan bara lägga till via datorn verkar det som så gör det så fort jag får tid)

• Knappklara

Flikar in, hej hej ???????? också en som plussat och är beräknad till 9/4. Har en son på 11 månader idag och skall blir så otroligt roligt! Hur mår ni alla?

• EmmaGulding

Hej! Vad roligt med så många som väntar smått i april -17! Jag har en son född september -14 och vi har försökt bli gravida med syskon i ett par månader, men nu på 4:e försöket så tog det sig. Och imorse på BIM-1 så plussade jag! Känns så fantastiskt roligt! Tror vårt lilla gryn är beräknad runt den 15 april 2017, ifall allt går vägen. Jag går gärna med i den hemliga gruppen på Facebook också. Vilken rolig ide! 

• Tra3dockan

Hej hej

Jag plussade svagt svagt igår och det är svagt idag med på bim-3. Det är vårt fjärde försök och vi fick ett tidigt missfall men då plussade jag samma timme jag började blöda på bim+1.

Jag är 26 och min man är 32 och vi väntar förhoppningsvis vårt första barn. Jag är försiktigt hoppfull till att det ska gå vägen den här gången och jag har en helt annan känsla nu än sist.

Symptom är pigg på dagarna och trött på kvällarna med att molande illamående som kommer och går. Superont i brösten och synliga ådernät.

Förhoppningsvis så får vi träffa vårt frö den 18/4 som är bf enligt appen.

• Skenet

Plussade igår, overkligt, oväntat och oplanerat.. Men sjukt spännande

35 år bor i Västerbotten/Norrbotten (Särbo)

Mitt första, killens andra ????

• Tra3dockan
    iris b skrev 2016-08-05 23:13:02 följande:

Skicka ett meddelande till mig här på FL med er mailadress så lägger jag till er så fort jag kan! :) (Kan bara lägga till via datorn verkar det som så gör det så fort jag får tid)

Jag har skickat meddelande :)
  • A-Nichole

Hej!

Plussade nyss och enligt min uträkning så har jag BF 11 april, hade ni startat en Facebookgrupp? Jag går jättegärna med om ni fortfarande tar in folk? :)

Svar på tråden BF April 2017