• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Jaasmine91
    Ahoo skrev 2016-08-12 22:48:33 följande:

Samma bf som mig! Roligt och grattis. :)

Va kul med samma BF! :D

Tack och grattis till dig med. :)
  • prinsessan15

Testar ni fortfarande trots plus? Jag har så svårt att ta in plus att jag är orolig för missfall så jag vill testa hela tiden typ! Testade i alla fall imorse igen och strecket har blivit mycket starkare så det känns skönt! :)

• Smurfsahlin
    prinsessan15 skrev 2016-08-13 07:20:05 följande:

Testar ni fortfarande trots plus? Jag har så svårt att ta in plus att jag är orolig för missfall så jag vill testa hela tiden typ! Testade i alla fall imorse igen och strecket har blivit mycket starkare så det känns skönt! :)

Jag fick gravid på cb digital i tisd (äl+11). Tog testlagret dagen efter som knappt var synbart.

Tog därför ett solklart cb plus igår och ett digitalt igen som visade samma som i tisd men resultatet kom upp mycket fortare.

Ska nu försöka njuta av att man är gravid och ta bort tankarna på mf

PS fb gruppen fylls på ständigt, kommer bli full om ett par dagar.
  • mamalolo
    Jaasmine91 skrev 2016-08-12 22:23:14 följande:

Hej!

Hoppar gärna in i gruppen. :) plussade igår 11/8, har BF den 23/4 enligt min NC app.

Detta är första barnet för oss, gick igenom ett MF för ca 3 månader sedan. Är väldigt orolig men hoppas samtidigt att vi får gå hela vägen denna gången.

Är väldigt glad men ändå inte lyckats smälta det än. :)

Samma här! BF 23/4; missfall 1 april. Är också nervös. Tycker brösten ömmar mycket mindre idag. :( Skulle vilja testa igen men har inga test hemma + skulle nog bara göra mig mer stissig.
    prinsessan15 skrev 2016-08-13 07:20:05 följande:

Skönt! Jag tänkte testa med CB Digital två gånger till för att se om jag får 2-3 v (på måndag) och 3+ (en vecka senare). När jag fick MF i april fick jag aldrig mer än 2-3 v.
  • Tra3dockan

Det blev ett tidigt missfall den här gången också. På't igen när äl kommer. Lycka till

• mamalolo
    Tra3dockan skrev 2016-08-13 10:37:57 följande:

Det blev ett tidigt missfall den här gången också. På't igen när äl kommer. Lycka till

Beklagar! :(( Anade du något eller kom det plötsligt?
  • Tra3dockan
    mamalolo skrev 2016-08-13 11:01:14 följande:

Beklagar! :(( Anade du något eller kom det plötsligt?

Plusset blev svagare och symptomen blev svagare och försvann sen kom blödningen igång. Samma sak förra gången.
  • Lillon

Hej hej! Plussade idag, BIM på måndag. Helt överlycklig, har försökt bli gravid ett och ett halvt år och skulle påbörja utredning i september. Får hoppas allt går bra nu!! :D 27 år gammal och bor i Stockholm. BF 20 april.

• mamalolo
    Tra3dockan skrev 2016-08-13 12:46:59 följande:

Plusset blev svagare och symptomen blev svagare och försvann sen kom blödningen igång. Samma sak förra gången.

Beklagar verkligen. :( Vilken vecka är du i? Jag fick mitt förra tidigt i v 6. Som tur är kom ÄL igång igen ganska snabbt. Hoppas det blir samma för dig!
Svar på tråden BF April 2017