• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • Carolisa

Hur snabbt då om man får fråga? En vecka sen mitt MF nu och väntar otåligt på ÄL!

mamalolo skrev 2016-08-13 13:05:59 följande:

Beklagar verkligen. :( Vilken vecka är du i? Jag fick mitt förra tidigt i v 6. Som tur är kom ÄL igång igen ganska snabbt. Hoppas det blir samma för dig!

• Jaasmine91

Jag hat med fått ett MF väldigt tidigt men min ÄL kom igång "direkt" om man säger så. Fick mitt i mitten av maj och plussade nu igen i torsdags. :)

Men samtidigt är det nog olika från person till person.

• mamalolo
    Carolisa skrev 2016-08-13 23:04:45 följande:

Hur snabbt då om man får fråga? En vecka sen mitt MF nu och väntar otåligt på ÄL!

Beklagar! :( Jag blödde i 1,5 v. ÄL kom efter tre veckor, vilket är normalt för mig. Hoppas din också kommer snabbt.
  • Karltex

Hej.

Fick 1-2 vecor på cb digital i torsdags. Hade mf i början av april.

Spännande känsla att vara gravid. Är mitt första barn och jag är 33 år. Försöker att lägga fokus på att det kommer gå bra, men är förstås rädd för mf igen.

Kram kram

• Karltex
    Tra3dockan skrev 2016-08-13 10:37:57 följande:

Det blev ett tidigt missfall den här gången också. På't igen när äl kommer. Lycka till

Beklagar och lycka till ?
  • 3hjärtan
    prinsessan15 skrev 2016-08-13 07:20:05 följande:

Testar ni fortfarande trots plus? Jag har så svårt att ta in plus att jag är orolig för missfall så jag vill testa hela tiden typ! Testade i alla fall imorse igen och strecket har blivit mycket starkare så det känns skönt! :)

Hur går det för dig? Själv fortsätter jag med blodiga flytningar. Blir knäpp snart.
  • prinsessan15
    sigge1235 skrev 2016-08-14 09:43:40 följande:

Oops, räknade lite fel - bf 20/4

Haha, Jag har samma bf datum :)
  • sigge1235
    prinsessan15 skrev 2016-08-14 14:23:09 följande:

Haha, Jag har samma bf datum :)

Vad kul ???? visst var det vi som pratade om äl-stickorna? Vi lyckades tydligen båda pricka in då iaf

Jag testar också varje dag men blev avrådd i en tråd här att sluta med det :p

Har Ni ringt mvc än? Plussade just innan helgen så tänkte ringa nu nästa vecka - eller hur tidigt ska man ringa?
Svar på tråden BF April 2017