• Eloons

BF April 2017

Hallå!

Tänkte kolla om jag får med mig några som plussat och som har BF i april nästa år :)
    Jag plussade svagt den 20/7 på äl+8 och har nu tagit fyra andra test som har bekräftat det, så nu ringer jag imorgon till mödravårdscentralen! Vore kul att få ihop några stycken så man kan få skriva av sig lite :)

• Svar på tråden BF April 2017
  • mamalolo
    sigge1235 skrev 2016-08-14 15:26:31 följande:

Vad kul ???? visst var det vi som pratade om äl-stickorna? Vi lyckades tydligen båda pricka in då iaf

Jag testar också varje dag men blev avrådd i en tråd här att sluta med det :p

Har Ni ringt mvc än? Plussade just innan helgen så tänkte ringa nu nästa vecka - eller hur tidigt ska man ringa?

Jag testade igår på ÄL+12 och idag ÄL+13. Ingen större skillnad så då började jag noja. Tänkte försöka sluta både testa och tempa nu för blir inte klokare av det. Bara oroligare. Men kommer ev köpa två CB Digital och bekräfta 2-3v och 3+. Får se hur jag gör.
  • Jaasmine91

Vad kul ???? visst var det vi som pratade om äl-stickorna? Vi lyckades tydligen båda pricka in då iaf

Har Ni ringt mvc än? Plussade just innan helgen så tänkte ringa nu nästa vecka - eller hur tidigt ska man ringa?

Jag testade igen idag och det va starkare streck så jag känner mig ganska lugn. Förra grav som slutade i MF hade jag ont i stort sett sen jag plussade men inte denna gången så jag känner mig lite lugnare. Men visst oron finns ändå där.

Jag plussade i torsdags kväll så jag tänkte ringa MVC imorgon och boka tid. Vet inte om det är för tidigt egentligen. ;D
  • grodan26
    3hjärtan skrev 2016-08-14 13:44:26 följande:
    Hur går det för dig? Själv fortsätter jag med blodiga flytningar. Blir knäpp snart.
    Hej! Här är en till med blodiga flytningar. Blir också helt knäpp.. V 5+0 idag. Hade ett missfall förra året så livrädd för missfall igen. Testen blir dock starkare och starkare så vet inte vad jag ska tro. Har du testat mer (inte läst hela tråden)?
  • Lillon

Jag ska ringa imorgon :)
  • 3hjärtan

[quote=76882508][quote-nick]grodan26 skrev 2016-08-14 16:55:16 följande:[/quote-nick]Hej! Här är en till med blodiga flytningar. Blir också helt knäpp.. V 5+0 idag. Hade ett missfall förra året så livrädd för missfall igen. Testen blir dock starkare och starkare så vet inte vad jag ska tro. Har du testat mer (inte läst hela tråden)?[/

Har inte testat ngt mer. Kan visa positivt nån vecka efter MF ändå så känns bara bortkastat. Men kanske köper ett digitalt ändå och testar mitt i veckan

• mamalolo
    Jaasmine91 skrev 2016-08-14 15:59:11 följande:

Jag testade igen idag och det va starkare streck så jag känner mig ganska lugn. Förra grav som slutade i MF hade jag ont i stort sett sen jag plussade men inte denna gången så jag känner mig lite lugnare. Men visst oron finns ändå där.

Jag plussade i torsdags kväll så jag tänkte ringa MVC imorgon och boka tid. Vet inte om det är för tidigt egentligen. ;D

Hade du starkare än igår? Eller starkare än när du först plussade?
  • sigge1235

Någon mer som är supernojig när man får som minilite värk i magen? Eller har ni med det från och till?

• grodan26
    sigge1235 skrev 2016-08-14 17:50:10 följande:

Någon mer som är supernojig när man får som minilite värk i magen? Eller har ni med det från och till?

Jag är snarare nojig när jag varit utan värk för länge! Växtvärk och dragningar i ligament hör till och är helt normalt. Tänk vad livmodern ska växa nu ju :) 
  • ohsnap

Hej hej. Jag plussade idag och har bf 26e april enligt nån gravidapp. Känner mig lite ångestfylld just nu tyvärr- har egentligen längtat ett tag men nu känns det inte längre som särskilt bra timing, är också nojig över den kroppsliga förändringen då jag tränar och dansar på hög nivå. Men, ska låta det lägga sig några dagar, antar att det inte är helt ovanligt att man får blandade känslor..

• sigge1235
    grodan26 skrev 2016-08-14 17:54:11 följande:

Jag är snarare nojig när jag varit utan värk för länge! Växtvärk och dragningar i ligament hör till och är helt normalt. Tänk vad livmodern ska växa nu ju :) 

Ja det är klart visst är det så

Till alla - fanns det en FB-grupp för oss och är den jättehemlig? Ska gå official först i v. 12 tänkte vi så om det nu håller i sig
Svar på tråden BF April 2017