• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • LillaPyret

Tack :) jag är i chock då jag verkligen inte trodde detta. Varit rejält förkyld och har en rethosta som gör mig svettig :/ får hoppas de lilla liv vill stanna trots min hosta

• Elisabeth24

Negativt, jag ser inte två sträck tyvärr. Kram

Väntar på magen skrev 2016-09-09 22:05:00 följande:

Vad betyder detta?

Tagen på

Kvällsurin BIM minus 6-7

• Anonym (Whooop)

När hade du ÄL? :) nyfiken för har kortare lutealfas men min mens har inte dykt upp ännu men fortfarande negativt

LillaPyret skrev 2016-09-09 18:01:43 följande:

Nej har BIM på måndag :)

• Väntar på magen
    Elisabeth24 skrev 2016-09-09 22:37:59 följande:

Negativt, jag ser inte två sträck tyvärr. Kram

Kan vara så... Men har samma "känsla i kroppen" som med mina andra två grav.

Ska testa ihelgen på morgonurin så får vi se :)
  • Svelin
    Eniis skrev 2016-09-09 10:03:32 följande:

Nån mer med BIM sista veckan i september? Enligt min app är det dags 26/9 för mig så ägglossning måndag-tisdag förmodligen. Vi ligger loss nu under dessa dagar och hoppas på icke-mens sen :)

Jag har bim någon gång sista veckan eller precis första dagarna i oktober. Vet inte riktigt hur den här cykeln kommer bete sig eftersom jag tar munkpeppar nu och ska använda progesterall efter äl.
  • Karin Marie

Bim+8 och hoppet är borta.. testade nu på morgonen, negativt! Det som gör mig mest ledsen är att kroppen inte alls är som den ska.. och nu har jag ingen aning! Suck! Men stort grattis till er som har plussat!!! :D

• Elisabeth24

Ja men absolut, gör det!! Håller tummarna :)

Väntar på magen skrev 2016-09-09 23:05:09 följande:

Kan vara så... Men har samma "känsla i kroppen" som med mina andra två grav.

Ska testa ihelgen på morgonurin så får vi se :)

• LillaPyret
    Anonym (Whooop) skrev 2016-09-09 23:01:16 följande:

När hade du ÄL? :) nyfiken för har kortare lutealfas men min mens har inte dykt upp ännu men fortfarande negativt

Enligt Natural Cykles som jag använder så hade jag ÄL 30 augusti. Så är på BIM-2 idag och ÄL+11 idag
  • Jasmin3

Jag är typ helt testberoende, har smygtestat flera gånger nu men idag är första gången jag kan se en liiiten liten antydan till streck om jag vänder och vrider på stickan ???? Däremot har jag även använt äl-stickor några gånger (vilket jag vet att man inte kan lita på men mest för att se om det förändras) och det var som ett nästan positivt äl-test idag. Det ger mig ju faktiskt lite hopp iaf! :D BIM-5 idag så det är ju inte konstigt att det inte syns än men.. Är såå ivrig!! ????

Svar på tråden Bim september