• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • MissMarvel
    Eniis skrev 2016-09-09 10:03:32 följande:

Nån mer med BIM sista veckan i september? Enligt min app är det dags 26/9 för mig så ägglossning måndag-tisdag förmodligen. Vi ligger loss nu under dessa dagar och hoppas på icke-mens sen :)

Jag har BIM 30/9
  • Whudup

Samma här :/

babydreams skrev 2016-09-09 08:05:02 följande:

Testade negativt imorse med Graviditetskollens.. är på BIM.

Men ingen mens i sikte än.

Hoppas bara att jag är en sen plussare :(

• Anonym (Whooop)

Är du på Bim? :)

LillaPyret skrev 2016-09-09 11:28:37 följande:

Samma test. Ett PE (Predictor Early)

• Glädje
    LillaPyret skrev 2016-09-09 11:28:37 följande:

Samma test. Ett PE (Predictor Early)

Grattis!! Det där är ett plus!
  • Tesse88
    Eniis skrev 2016-09-09 10:03:32 följande:

Nån mer med BIM sista veckan i september? Enligt min app är det dags 26/9 för mig så ägglossning måndag-tisdag förmodligen. Vi ligger loss nu under dessa dagar och hoppas på icke-mens sen :)

Jaaaaaa! BIM 25 september! Håller alla tummar och tår!
  • kvinna29årskåne

Bim om en vecka, den 16 september.hoppas så att det ska bli ett plus. Låt september bli en fantastisk månad.. Längtar så......

• Lillatjejen1992
    kvinna29årskåne skrev 2016-09-09 15:15:23 följande:

Bim om en vecka, den 16 september.hoppas så att det ska bli ett plus. Låt september bli en fantastisk månad.. Längtar så......

Samma här !
  • babydreams

Nu kom mensen. Suck.. är på jobbet och mår jättedåligt.. förstår inte hur man orkar med detta månad efter månad, detta var bara försök nr 3 men det kändes så otroligt mycket som att denna gång hade det funkat :( hoppades väl bara för mycket.. Fan då.

• Eniis
    GenevaL skrev 2016-09-09 12:52:50 följande:

Nästan :) Fick/hade min ÄL i onsdags så jag borde väl ha BIM näst sista veckan iaf? Vet ju såklat inte vilken dag jag var på i ÄL men det är väl drygt 2 v efter ÄL?

Hade inte den blekaste aningen utan var BM som

sa, tur nog har vi varit väldigt aktiva både innan och under och naturligtvis fortsätter väl det ngra dgr nu.. ;)

Vilket försök är ni på?

Tesse88 skrev 2016-09-09 14:20:39 följande:

Jaaaaaa! BIM 25 september! Håller alla tummar och tår!

MissMarvel skrev 2016-09-09 13:23:38 följande:

Jag har BIM 30/9

Kul med några som man ligger lika med! Vi är väl på tredje försöket fast inte supernoga. Mer att vi tänkt att vi inte skyddar oss men nu försöker vi pricka ägglossning lite mer :) Har en 2,5-åring så sugna på syskon nu!
Svar på tråden Bim september