• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Lady K
    kvinna29årskåne skrev 2016-09-09 15:15:23 följande:

Bim om en vecka, den 16 september.hoppas så att det ska bli ett plus. Låt september bli en fantastisk månad.. Längtar så......

Jag har bim lite tidigare, den 14 september. Hoppas också på ett plus!! Var och gosade på bästa kompisens en månad gamla bebis häromdagen och herre vad gärna man vill ha en egen liten!
  • copycat

Please help!

Hade positivt ältest i förrgår och igår. Hoppades att det skulle vara negativt idag (aldrig haft positivt TRE dagar) då jag läst nånstans att positivt i tre dagar eller mer indikerar på att man INTE har ÄL. Att kroppen bara jobbar på att släppa ifrån sig ägg men inte lyckas. Tycker dock att det här är väldigt starkt men VILL tycka att inte HELA teststrecket är lika starkt som kontrollstrecket, mer halva. Eller? Är det positivt?:/ myste i förrgår och blir ikväll med..

• Tussilago6

Åhh vad spännande, jag tog ett test imorse på bim -5 eller 6 (äl +8/9). Hade lite bråttom iväg på jobbet så jag kollade i några minuter men såg inget. Men nu när jag kom hem från jobbet så finns där ett supersvagt streck, syns mest vid genomlysning. Och jag vet att man inte ska kolla efter kontrolltiden och allt det där. MEN, jag har tagit MÅNGA test och jag har aldrig fått så här förut och strecket är lika brett som kontrollstrecket. Jag ska försöka att inte ta ut nåt i förskott men det ska iaf bli jättespännande att testa igen imorgon!

• LillaPyret
    Anonym (Whooop) skrev 2016-09-09 13:32:52 följande:

Är du på Bim? :)

Nej har BIM på måndag :)
  • stellanocte
    MissMarvel skrev 2016-09-09 13:23:38 följande:
    Jag har BIM 30/9
    Jag har BIM den 27-28 september. ÄL är förmodligen någon gång mellan måndag och onsdag nästa vecka. 

Efter fyra misslyckade försök vågar jag inte tro någonting alls längre, men visst vore det roligt med ett litet junibarn  
  • LillaPyret

Tog ett nytt nu ikväll från testlagret...trots att jag har noll symptom så ska jag nog börja tro på de

• 2017 bebis

Samma för mig fick min mens 2 sep så va på 3 försök!! Tråkigt men ge inte upp hoppet!!

babydreams skrev 2016-09-09 15:52:59 följande:

Nu kom mensen. Suck.. är på jobbet och mår jättedåligt.. förstår inte hur man orkar med detta månad efter månad, detta var bara försök nr 3 men det kändes så otroligt mycket som att denna gång hade det funkat :( hoppades väl bara för mycket.. Fan då.

• Tussilago6
    LillaPyret skrev 2016-09-09 18:55:07 följande:

Tog ett nytt nu ikväll från testlagret...trots att jag har noll symptom så ska jag nog börja tro på de

Grattis!!
  • bebisdags

ÄL+9 idag negativt test (dock testade jag på kvällen).. Kände första möjliga tecken nyss, men kan lika gärna vara tant röd på g.. Fick som mensvärk i nedre delen av magen fast bara en halv minut.. ca BIM-5. Hoppas det inte är kört.. Vet att sist fick jag negativt 4 dagar innan men + 2 dagar innan så hoppas!

• bebisdags
    LillaPyret skrev 2016-09-09 18:55:07 följande:

Grattis!:D
Svar på tråden Bim september