• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • Testartest

Bf 26-31 mars, beroende på vem som räknar, haha
    Nån som har koll på när man ska sluta med tunga lyft...?

• 3hjärtan

Jag väntar mitt 4e barn i april. Är ca V6+1.

Hur mår ni andra? Vilka symtom har ni?

Otroligt ömma bröst , måste äta regelbundet så jag slipper må så illa. Livrädd att illamåendet ska öka så jag ska behöva kräkas.

• Testartest

V6+4 här. Fortfarande overkligt. Första barnet för mig. 
    Har mest haft ömmande växande bröst fram till igår då jag började må illa, får se om jag slipper ta Postafen idag och kan mota det med frukt mellan målen istället. Hittills går det.
    Väldigt trött oxå, och varm...
    Som sagt, det är fortfarande rätt overkligt även om jag sett "Gravid 3+" på teststickan två ggr och pratat med BM etc.. Antar att det är för tidigt, plus att vi inte berättat för nån än.
    Är lite orolig för tunga lyft som jag har på jobbet, lyfter flera tunga lådor varje dag, minst 12.5 kg styck...

• MarinaR

Inne på v.7 idag, var och skrev in mig igår Bf är 4 april ???? Blir 3.de barnet för mig men första för fästmannen.

• Jolingen

Jag testar igen, var visst inte så bra på att göra inlägg ????

Jag hoppar gärna in! Kul att följas åt ???? BF 5/4 om jag räknat rätt, har en ettåring sen tidigare, en pojke. Räknar med att ha att göra nästa sommar, haha.

Försökte hitta fb gruppen men får inga resultat på bullrecept? Vad gör jag för fel då? ????

• burehed

Hej tjejer. Vi har tyvärr stängt gruppen för fler medlemmar nu då vi är så många :(

• jyns00

På måndag är det inskrivning för mig då är jag i v 11+2. Ska även göra Glukosbelastning då min bror har diabetes 1. Hur ser det ut för er? :)

• Stjärnebo

Hej!

Bf 4 april med andra barnet! :D

Vi har en nystartad grupp på fb för dom med bf april 17.

Vill ni vara med så skriv meddelande till mig med era fullständiga namn och möjligtvis beskrivning av profilbild eller annan info på eran profil.

Då kommer jag att skicka vänförfrågan till dig för att jag ska kunna lägga in dig i gruppen då den är hemlig. Tar sedan bort dig som vän igen :)

Grattis allihopa till plussen!

Svar på tråden Bf mars/april 2017