Bf mars/april 2017
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Hej om någon här inne bor i närheten av linköping finns det en fb grupp vid namn bf 2017 linköping
Jag har precis plussat och väntar mitt 4:e barn i april (13:e) ????
[quote=76884464][quote-nick]rolito skrev 2016-08-15 11:18:04 följande:[/quote-nick]Jag har precis plussat och väntar mitt 4:e barn i april (13:e) ????[/
Grattis!
Hur gamla är dina barn? Hur gammal är du?
Hallåj!
Plussade för ca 2veckor sedan, BF enligt appen 6april.
Är troligen i vecka 7, 6+3.
Första barnet. Spännade och overkligt.
Någon mer i stockholm runt 29års åldern som väntar första?
Plussade i lördags, imorgon går jag in i vecka 6.
BF runt 18 april <3
Första barnet föddes i januari i år, så det blir väldigt tätt mellan barnen. Spännande!!
Känns overkligt, känner mig inte speciellt gravid. Mycket "mensvärk" och stickningar dock.
Jag plussade 1/8! V7 nu, väntar barn nr 3 ????
Nån mer som redan känner av foglossning? Ska på mitt första sjukgymnast besök imorn????
Fått mitt första craving, saltgurka ????
Inte frågetecken, utropstecken efter väntar barn nr 3 ????
Hopparn in här med. Bf 20/4 och detta blir tredje barnet. Har en dotter på 4 år och en son på 2 år. Könns väldigt overkligt och är orolig för missfall ????haft ett missfall innan dottern kom.
Måste säga att sea-band är verkligen toppen mot illamående ????
[quote=76891700][quote-nick]Trollet2007 skrev 2016-08-17 21:09:21 följande:[/quote-nick]Jag plussade 1/8! V7 nu, väntar barn nr 3 ????
Nån mer som redan känner av foglossning? Ska på mitt första sjukgymnast besök imorn????
Fått mitt första craving, saltgurka ????[/
Foglossningen lär nog snart komma här. Hade väl från v7 med 2an och 3an