• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • Espresso

Det tog oss 12 månader att få till den här graviditeten. Väldigt långa och påfrestande månader. Så nu när det till slut har tagit sig är det svårt att ta in. Men helt överlyckliga!! Blir nog mer verkligt när magen börjar synas. När kände ni att det var på riktigt? Jag har ju inget illamående eller så, känns som vanligt allt.

• Virvlande

Hakar på. =) Väntar nummer tre i slutet av mars, går jag över kan det lik väl bli april. =)

Har en pojk -07 och en tjej -09 sen tidigare. Sladdisen blir med min nya kille som är barnlös sen innan. =)

Jag är själv 32. Bor i norra Sverige. =)

• Anonym871

Jag hoppar in här ! BF i slutet av mars . Har en son sen tidigare och en dotter ! Dottern gick bort för ett tag sen i en mitrokondriell sjukdom blev bara 2 månader ! Tog ett grav test samma dag som begravningen och visade positivt ! Har haft samma symtom nu med henne så kan nog bli en lillasyster ! Mina symtom skiljde från dag till natt mellan sonen och dottern !

Längtar men är livrädd också !

• IA89
    Anonym871 skrev 2016-08-03 19:14:19 följande:

Jag hoppar in här ! BF i slutet av mars . Har en son sen tidigare och en dotter ! Dottern gick bort för ett tag sen i en mitrokondriell sjukdom blev bara 2 månader ! Tog ett grav test samma dag som begravningen och visade positivt ! Har haft samma symtom nu med henne så kan nog bli en lillasyster ! Mina symtom skiljde från dag till natt mellan sonen och dottern !

Längtar men är livrädd också !

Grattis till plusset. Beklagar förlusten - kan inte föreställa mig vad ni gått igenom!

Spännande teori det där med olika symptom.. Jag är redan nyfiken på kön, har en pojke sedan innan och vill såklart gärna ha en flicka med! Dock är det viktigast att barnet är friskt! :) 

• Virvlande
    september75 skrev 2016-08-03 19:42:08 följande:
    Plus, ingen tvekan om den saken. =)
  • september75

Tack virvlande man blir ju lite osäker när det inte blir ett klart strek men det finns ju ett väääääääldigt svagt strek så nu hoppas vi på att det går vägen denna gången. När plussade du?

• Narindil

Mina symptom är illamående och superömma bröst Det var det som fick mig att testa dagen innan mens Med sonen hade jag inget mer än att jag var sen Det gör att jag tror detta är en tös Vad det ön blir så är det mer än välkommet Har ni något arbetsnamn? Vi hade Skurkis med sonen och detta är Knytet ????

• jyns00

Hej! Hoppar in här har bf 3/3. Är i v9+4 idag :) är 27 år, bor i Skåne och har en dotter på 2 1/2 år!

Svar på tråden Bf mars/april 2017