• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • Pepen88

Hej!

Vill gärna följa också. Är beräknad 16/3 med mitt fjärde barn. Har varit rejält illamående i alla mina graviditeter så igår gav jag upp och åkte till akuten. Fick dropp och lergigan utskrivet. Känns bra ????

• burehed
    Stjärnebo skrev 2016-08-10 23:27:15 följande:

Hej!

Bf 4 april med andra barnet! :D

Vi har en nystartad grupp på fb för dom med bf april 17.

Vill ni vara med så skriv meddelande till mig med era fullständiga namn och möjligtvis beskrivning av profilbild eller annan info på eran profil.

Då kommer jag att skicka vänförfrågan till dig för att jag ska kunna lägga in dig i gruppen då den är hemlig. Tar sedan bort dig som vän igen :)

Grattis allihopa till plussen!

Du får gärna lägga till mig :) Caroline Pernilla heter jag på fb
  • jajajojo

Hoppar på den här tråden. Om allt går som det ska kommer en sladdis runt 3 april. Mitt tredje, sambons första.

Illamående mest hela tiden och rätt trött. I övrigt inte så många symtom.

• jajajojo

Du har ett meddelande.

Stjärnebo skrev 2016-08-10 23:27:15 följande:

Hej!

Bf 4 april med andra barnet! :D

Vi har en nystartad grupp på fb för dom med bf april 17.

Vill ni vara med så skriv meddelande till mig med era fullständiga namn och möjligtvis beskrivning av profilbild eller annan info på eran profil.

Då kommer jag att skicka vänförfrågan till dig för att jag ska kunna lägga in dig i gruppen då den är hemlig. Tar sedan bort dig som vän igen :)

Grattis allihopa till plussen!

• PetuniaII

Plussade häromdagen med barn nr 2 (dotter som är drygt 4 år sedan tidigare). BF 22 april. Följs gärna åt i någon grupp, finns det någon mer än "Bullrecept" som var full?

• Plumpis

Här är en som plussat idag med cb digital! Bf runt 20 april!!!! Har två töser på 4 och 6 sedan tidigare! Hänger gärna på ????

Svar på tråden Bf mars/april 2017