• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • Fayleh

Jag kör som vanligt (3 x styrketräning och så yoga och promenader), fast jag har lagt mina HIIT-pass på hyllan ett tag. Styrketräningen har jag kört på ungefär som vanligt, men jag har minskat liiiite på vikterna och ökat antal reps. Bra att röra sig så mycket som möjligt tänker jag!

• Superanonym

Heeej!

Plussade svagt idag. Så glad och hoppas allt ska gå vägen. Första för oss och även om vi inte planerat länge har jag länge haft en barnlängtan. Ska ta ett CB test senare i veckan för att vara helt hundra. 

Undrar lite hur all räknar ut sin BF? Är det sista mensen första dag eller ägglossningsdagen? 

• jyns00
    Fayleh skrev 2016-08-07 10:49:47 följande:

Jag kör som vanligt (3 x styrketräning och så yoga och promenader), fast jag har lagt mina HIIT-pass på hyllan ett tag. Styrketräningen har jag kört på ungefär som vanligt, men jag har minskat liiiite på vikterna och ökat antal reps. Bra att röra sig så mycket som möjligt tänker jag!

Va skönt för dig :) känner du av något speciellt med din träning från innan du var gravid?
    Jag har tränat löpning och skivstång men jag blev så andfådd med löpningen och det är inte så kul som förr. Skivstången la jag till sidan efter att jag mått så illa och knappt kunna äta någonting. Men imorgon ska jag köra spinning :D det ska bli kul stt komma igång igen!
  • Mammatilllovelia

Fått tidigt missfall så jag kommer dessvärre ej gå med i Facebookgruppen ändå.. Vill bara önskar er alla grattis till alla plus och stort lycka till med allt!

• jyns00
    Mammatilllovelia skrev 2016-08-07 22:01:17 följande:

Fått tidigt missfall så jag kommer dessvärre ej gå med i Facebookgruppen ändå.. Vill bara önskar er alla grattis till alla plus och stort lycka till med allt!

Beklagar verkligen :(
  • Teduashum987

Hej ???? är i vecka 8+4 och är beräknad i mars 2017.

Kul att det är så många som väntar barn och ska föda i 2017

• SandraMa

Hej!

Är beräknad till den 2/4 med mitt första ????

Roligt att se att det är så många fler som är beräknad till samma månad ????

Följer gärna denna grupp

• SandraMa

Måste blivit något fel då jag skrev ska ju inte vara en massa frågetecken.

• Hotlott

Hej allihopa!

Plussade för någon vecka sedan och är beräknad till den 24 mars. Har sedan innan en dotter som blir 3 i november. Hoppar gärna in här och på fbgruppen om det är ok?????

• Lg85

Hej! Fick ett svagt plus imorse så ska kolla om imorgon men här blir de förhoppningsvis tillökning i mars/april. Min mens är lite konstig så BF kan antingen va 27/3 eller 9/4.

Har en tjej på snart 15 månader sen innan.

Svar på tråden Bf mars/april 2017