Bf mars/april 2017
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Jag kör som vanligt (3 x styrketräning och så yoga och promenader), fast jag har lagt mina HIIT-pass på hyllan ett tag. Styrketräningen har jag kört på ungefär som vanligt, men jag har minskat liiiite på vikterna och ökat antal reps. Bra att röra sig så mycket som möjligt tänker jag!
Heeej!
Plussade svagt idag. Så glad och hoppas allt ska gå vägen. Första för oss och även om vi inte planerat länge har jag länge haft en barnlängtan. Ska ta ett CB test senare i veckan för att vara helt hundra.
Undrar lite hur all räknar ut sin BF? Är det sista mensen första dag eller ägglossningsdagen?
Jag kör som vanligt (3 x styrketräning och så yoga och promenader), fast jag har lagt mina HIIT-pass på hyllan ett tag. Styrketräningen har jag kört på ungefär som vanligt, men jag har minskat liiiite på vikterna och ökat antal reps. Bra att röra sig så mycket som möjligt tänker jag!
Fått tidigt missfall så jag kommer dessvärre ej gå med i Facebookgruppen ändå.. Vill bara önskar er alla grattis till alla plus och stort lycka till med allt!
Fått tidigt missfall så jag kommer dessvärre ej gå med i Facebookgruppen ändå.. Vill bara önskar er alla grattis till alla plus och stort lycka till med allt!
Hej ???? är i vecka 8+4 och är beräknad i mars 2017.
Kul att det är så många som väntar barn och ska föda i 2017
Hej!
Är beräknad till den 2/4 med mitt första ????
Roligt att se att det är så många fler som är beräknad till samma månad ????
Följer gärna denna grupp
Måste blivit något fel då jag skrev ska ju inte vara en massa frågetecken.
Hej allihopa!
Plussade för någon vecka sedan och är beräknad till den 24 mars. Har sedan innan en dotter som blir 3 i november. Hoppar gärna in här och på fbgruppen om det är ok?????
Hej! Fick ett svagt plus imorse så ska kolla om imorgon men här blir de förhoppningsvis tillökning i mars/april. Min mens är lite konstig så BF kan antingen va 27/3 eller 9/4.
Har en tjej på snart 15 månader sen innan.